''eksik yanlarımı doldurmak için değil
seni isteyişim
kendi başıma tam olayım isterim
kendi başıma bütün olayım
tüm şehri ışıtayım bir başıma
işte o zaman
isterim seni
çünkü ikimiz bir olsak
ateşe verirdik bu şehri''
#şiir
Olaylar gelip geçer inan bana. Yalnızca efsaneler kalır geriye. Tıpkı bedenden sonra ruhun kalması ya da bir kadının gittikten sonra arkasında parfümünü bırakması gibi.