Eski alimlerden bir kısmı ders almak için hocasının yanına gideceği zaman fakire sadaka verir ve
"Allah'ım hocamın ayıbını benden gizle,
onun ilminin bereketini benden esirgeme"
diye dua ederlermiş..
Sana ne kadar hayran olsak azdır sayın büyüğümüz! Bize yalnız ve yalnız şunu söyle. Nasıl oldu da, altmış yaşına vardığın halde altı yaşındaki bir çocuğun beynini muhafaza edebildin?