romanoku yayınları nın Yayın Koordinatörü olan, @bidunyakitapgrubu1 nda da hem 1k sayfası genel sorumlusu hem de genel organizasyon sorumlusu olan dostum Kübra Öznur Çelik in Novelius Edebiyat tarafından Mehmet Bahçeci nın derlediği Kapı isimli öyküsünün de içinde olduğu Novelius Edebiyat Öykü Seçkisi isimli kitabı çıkmış. Yakın zamanda yine kadın temalı bir öykü yarışmasında kendisi birinci olmuştu. Onun da baskısı yakın zamanlarda inşallah gerçekleşecek. 3 senelik dostluğumuzda onun bu anlarına yakından şahitlik ediyor olmak benim için çok büyük bir onur ve gurur. Başarılarının devamını diliyorum ve iyi yerlere geleceğinden de adım gibi eminim. Kendisi bizim grubumuz için de, benim için de çok kıymetli ve onu çok seviyoruz. @kbroznrclkk
Bugun sabah uyandığımda üzülerek söylüyorum ki resmi 1000kitap grup hesabımın çalındığını öğrendim. Hemen önce aktif yöneticilerle, daha sonra da 22 kişilik grup yöneticileri ile durumu değerlendirdik. İvedi bir şekilde 1000Kitap1000Kitap DestekHacı Seydaoğlu @Elifkimya Av. Ahmed Yasir OrmanNur-ALRezzan gibi uygulama yöneticilerine, kurucularına, moderatörlerine hızlı adım atabilmek için mesaj attık. Ama sadece mesaj atmadık, mail de attık, instagram, twitter dan da yazdık. O esnalarda grupta uzun zamanlar harcayıp da yazdığımız iletileri ve takip ettiklerimizi siliyordu bu çalan vicdansız. Sonra mesajları yüzlerce hesaptan atmaya devam ettik. Mail lere yine aynı şekilde. Hatta paralı kullandığımızı da belirterek bunları yaptık. Ödemesini yaptığımız hesaba düşünsenize ulaşamıyoruz. Ben bu uygulamanın belki de en aktif 10 üyesinden biriyimdir. Ciddi anlamda da emek veriyorum. 30 küsür bin takipçim var. Aklıma şu geldi: Demek ki dedim, benim hesap da hatta daha popüler olan birisinin hesabı da çalınsa Oğuz Aktürk, Begüm Çakır vs işte aklınıza kim geliyorsa, onlar bu hesapları kurtaramayacaklar. Bize geri dönüş yapamayacaklar. Emeklerimizi hiçe sayacaklar. Sayın 1k yönetimi ben 3 yıllık emeğim için kime ve nasıl ulaşabilirim? Onlarca sayfa reklamınız var, onlarca moderatörünüz var, premium hesap ücretleri var. Siz neden bir halkla ilişkiler, şikayet merciinde birisini çalıştırmıyorsunuz? Ben derdimi nasıl anlatacağım? 3 yıllık emek çöp oldu. Ama o vicdansıza da diyorum ki, küllerimizden hesabı kurtaramadan da devam eder ve doğarız. Hiç sorun değil. Ama 1k nın illegalliğe bu kadar çanak tutuyor olması gerçekten yaralayıcı. Ciddi emek veren bir insanım ve söylenen olumsuz bu uygulamaya söylenen çoğu şeyi hak ettiğini düşünüyorum. Hesap ya silindi, ya donduruldu. Bilemiyorum.