“Tanımaya başlıyorum kendimi. Ben yokum. Olmak istediğimle başkalarının gözündeki ben arasındaki boşluğum ben. Ya da o boşluğun yarısı çünkü orada da hayat var… Sonunda ben oyum işte…”
Şiir
keşke o an nüzhet gelseydi
Ve kapı açılıyor, Nüzhet koynuma giriyor. Beni öpüyor, ağlıyor, teminat veriyor. Şüphe ediyorum, yatağın için­de oturuyoruz, başımı dizine koyuyorum, okşuyor, ok­şuyor. Fakat omuzuma bir el dokunuyor. Gözümü açıyorum ve kendimi evimdeki odamda görüyorum, karşımda doktor Mithat.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendimi boşa aldım bayırdan aşağı koşuyorum, düşüyorum gibi görünüyor olabilir ama aslında uçuyorum.
Sizi ve kendimi ayn olarak düşünemiyorum. Siz ve ben, benim için biriz. Ve bundan böyle ne kendim, ne de sizin için rahat olma olasılığı görmüyorum. Umutsuzluk, mutsuzluk olasılığı görüyorum ... ya da mutluluk olasılığı görüyorum, hem de ne mutluluk!.. Mutluluk olanaksız mı yoksa? -diye ekledi sadece dudaklarını oynatarak; ama Anna duymuştu.
Sayfa 184
Sözcükleri seviyor olmalısın Merlin, böyle çok konuştuğuna bakılırsa; bense acıya tutkun olmalıyım, kendimi onun ellerine bırakmama bakılırsa...
Liseli Gençlik
Bunun için kendimden nefret ediyorum ama ona bakmaktan kendimi alamıyorum. Bana her gülümsediğinde kalbim hızlanıyor. Harika bir gülümsemesi var. Ve gerçekten güzel kahverengi gözleri. Gözleri kremsi, sonsuz sütlü çikolata havuzları gibi. Bu adam hakkında kötü şiirler yazabilirim. Bir ay sonra, masamın tahtasına kazınmış bir kalbin içine baş harflerimizi kazıyor olacağım.
Alıntı