“İnsanın defalarca üst üste okuduğu, zihnine çakılan ve hayata bakışını değiştiren kitaplar da vardır; şöyle bir göz gezdirip asla okumadığı, bir oturuşta bitirip bir hafta sonra hatırlamadığı kitaplar da.”
Aslında o da biliyor, bir kitabın sayfalarını havalandırmadığı, harflerini gökyüzünde yolculuğa çıkarmadığı, nefes aldırmadığı zaman eksilmeye başlayacağını, boğulacağını.
Her hareketimizi kitaba uydurmamız lazım gelir.
Allah diyor ki kur'an-ı Kerim'inde, Ben bir kanuna bağladım bu kainatı, nizama bağladım.
Herhangi bir hususta harekatımızı ona uydurmadığımız gün yanarız.