sena

sena
The snow may fall but the sun also rises.
Lise 3
Canakkale/Merkez
Erzurum, 22 Haziran 2009
108 okur puanı
Mayıs 2025 tarihinde katıldı
Grishaverse kızları bir kpop grubu olsaydı
Bu spontane içeriği garip bir şekilde sevdiğiniz için grishaverse kızlarına neden yapmayayım dedim glelvşe Alina: - vokal pozisyonu olur - solosu malyene aşk şarkısı olur ve millet bu mu Alina der - insanlar Alina’nın stilistini eleştirirlerdi kötü giydiriyor diye ama asıl sorun Alina’nın kendi tarzı olurdu glelvşe - bir süre sonra idol hayatından bunalır ve gruptan ayrılırdı Genya: - vokal pozisyonu olur ve aynı zamanda visual olur - solo olarak insanlar ondan aşk şarkısı beklerdi ama o sektörde çektiği zorluklara dair bir şarkı yapıp ortalığı sallardı Zoya: - rap pozisyonu olur - lider olurdu - insanlar tarafından üyelere kötü davranıyor gibi sebeplerle sık eleştiri alırdı ama asılsız iddialar Queen sadece liderliğini yapıyor - özellikle Alina ve zoya hakkında araları kötü mü diye çok söylenti çıkardı - solosu like jenniesel cesur bir şarkı olurdu Inej: - KESSSİN ANA DANSÇI OLUR - solosundan hiç emin değilim orada beni siz tamamlayın artık - en çok bias seçilen üye olur kim ineje hayran olmaz ki Nina: - ace bile olur her şey çıkar bu kızdan ama lider dansçı düşündüm inejle slaylerler - solosu Matthias’a yazılmış Lisa-Dreamsel bir şarkı olurdu ve fandom kim bu adam, ne oldu falan diye kafayı yerdi - en çok reklamlarda vs yer alan üye olur Ek olarak: en popüler grup içi ship inej ve nina olur
filepenyez ✯ isimli okura yanıt verildi
sena
İnejde de o potansiyel var djsnwkmwkw
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bl
9/10
·208 syf.··
2025 25. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 25 Haziran 2025 00:00
Geçen sene yazın 2 gün gibi -9 yıl ardından- absürt bir süreç içinde bitirmiştim animesini.(demek istediğim uzun yıllar ardından 24 bölümlük bir animeyi 10 günde anca bitirebildiğim bir raddedeyken BL bu tabuyu yıkacak kadar üst düzeydeydi).Buradan da anlaşılıyor ki büyük fanıyım gerçekten.Sinemasına dek gittim (-400 TL) Neyse, bu sene de mangasını toplamaya karar verdim. Giriş cildi olarak çok başarılı ve hâlâ ilk defa okuyormuşcasına keyifli vakit yaşattı bana. Kesinlikle herkese tavsiye ederim, futbola farklı bir bakış açısı getiren çok özgün bir seri. Elinizden bırakması zor kitaplardan. 9/10 - Olayların başladığı kısımlar benim için asıl 10 puanı hak eden yerler açıkcası bu yüzden 1 puan kırdım.
Edebiyat
Blue Lock Vol. 1Muneyuki Kaneshiro · Kodansha Comics · 2022273 okunma
sena isimli okura yanıt verildi
sena
Irmak İNANİLMAZ MERAK ETTİM YORUMLARINI MUTLAKA YAZABİLİRSİN😽 (tepkini cok merak ettigim anlar var ileridee)
Okumak istediğim kitaplar/seriler!!
Bu benim ilk iletim ve okumak istediğim kitapların burada da bulunmasını istediğim için atıyorummm, çünkü net unuturum ben, zamanla düzenlerim belki!! Aristo ve Dante Evrenin Sırlarını Keşfediyor✅bu ay kitap kulübüyle beraber okuyacağızz🫶🏻 Cinder✅tüm seriyi bitirmeme çok az kaldııı bitecek inşallah😞😞 ScarletCressLevanaWinterUzak YıldızlarMuhaliflerE`☆ ile beraber okuyoruzz🫶🏻🫶🏻💗 Düşmanlar Supernova Serinin diğer kitaplari bunlar daaa😭🙏 Denizin Altına Düşen Kız konusu çok ilgimi çekiyorr Genç Elitler bu seriyi de çok okumak istiyorum😭😭 Percy Jackson ve Yunan Tanrıları evet hala okumadım😞 Hırsızların Dansı okunacak inşallah😔😔
sena isimli okura yanıt verildi
sena
zeze grishaverse var aslindaa dizisi ciktigindan beridir genç elitler yok ama😔
Grishaverse kızları bir kpop grubu olsaydı
Bu spontane içeriği garip bir şekilde sevdiğiniz için grishaverse kızlarına neden yapmayayım dedim glelvşe Alina: - vokal pozisyonu olur - solosu malyene aşk şarkısı olur ve millet bu mu Alina der - insanlar Alina’nın stilistini eleştirirlerdi kötü giydiriyor diye ama asıl sorun Alina’nın kendi tarzı olurdu glelvşe - bir süre sonra idol hayatından bunalır ve gruptan ayrılırdı Genya: - vokal pozisyonu olur ve aynı zamanda visual olur - solo olarak insanlar ondan aşk şarkısı beklerdi ama o sektörde çektiği zorluklara dair bir şarkı yapıp ortalığı sallardı Zoya: - rap pozisyonu olur - lider olurdu - insanlar tarafından üyelere kötü davranıyor gibi sebeplerle sık eleştiri alırdı ama asılsız iddialar Queen sadece liderliğini yapıyor - özellikle Alina ve zoya hakkında araları kötü mü diye çok söylenti çıkardı - solosu like jenniesel cesur bir şarkı olurdu Inej: - KESSSİN ANA DANSÇI OLUR - solosundan hiç emin değilim orada beni siz tamamlayın artık - en çok bias seçilen üye olur kim ineje hayran olmaz ki Nina: - ace bile olur her şey çıkar bu kızdan ama lider dansçı düşündüm inejle slaylerler - solosu Matthias’a yazılmış Lisa-Dreamsel bir şarkı olurdu ve fandom kim bu adam, ne oldu falan diye kafayı yerdi - en çok reklamlarda vs yer alan üye olur Ek olarak: en popüler grup içi ship inej ve nina olur
sena
Nina cok yönlü bir kız hakikaten ondan her şey olur fisnskmskd Alina da idol olmak istemiyordu ama Genya itiraz edince oldu (Canon event)