sena

sena
The snow may fall but the sun also rises.
Lise 3
Canakkale/Merkez
Erzurum, 22 Haziran 2009
108 okur puanı
Mayıs 2025 tarihinde katıldı
"Anlamıyor musun? Bir silah yaptığında sorumluluğu almalısın! Tetiği çeken kişi olup olmaman önemli değil! Yine de birine zarar verme gücüne sahipler, o insan sevdiğin biri olabilir!"
~iceburg·Kitabı okudu
Alıntı
sena
Cok haklı savasi tetikliyor sonucta ne amacla yapildigi önemsiz
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okumak istediğim kitaplar/seriler!!
Bu benim ilk iletim ve okumak istediğim kitapların burada da bulunmasını istediğim için atıyorummm, çünkü net unuturum ben, zamanla düzenlerim belki!! Aristo ve Dante Evrenin Sırlarını Keşfediyor✅bu ay kitap kulübüyle beraber okuyacağızz🫶🏻 Cinder✅tüm seriyi bitirmeme çok az kaldııı bitecek inşallah😞😞 ScarletCressLevanaWinterUzak YıldızlarMuhaliflerE`☆ ile beraber okuyoruzz🫶🏻🫶🏻💗 Düşmanlar Supernova Serinin diğer kitaplari bunlar daaa😭🙏 Denizin Altına Düşen Kız konusu çok ilgimi çekiyorr Genç Elitler bu seriyi de çok okumak istiyorum😭😭 Percy Jackson ve Yunan Tanrıları evet hala okumadım😞 Hırsızların Dansı okunacak inşallah😔😔
sena isimli okura yanıt verildi
sena
zeze evett shadow and bone diye netflixte iki sezonluk izleyebilirsinn😽
Benim Roman Empire
9/10
·624 syf.··
2025 47. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 03 Eylül 2025 00:00
Son sayfalarına doğru o kadar ağladım ki... Hem bitiyor diye hem yasanan bir takım olaylar yüzünden derken gözyaşlarım sel oldu adeta. Bitince 1 saate tamamladım ağlama seansını, özel bir seri. Kargalar Meclisi'nin ilk kitabıyla love-hate ilişkim vardı. Bunun nedeni benim 1.5 yıllık bir rs ardından 2 kısa kitap okuyup bir anda 500 sayfa kitaba baslayınca rs'den cıkacağımı düsünmemdendi . Ha ilk kitap aktı mı bayaa aktı hatta 8 vermiştim sonra 9 çektim ama world buildingi cok zor anlamistim ve aklımda canlandırması cok zordu.Ayriyeten love-hate iliskimin mihenk taşı da "aldığı bu kadar hype'ı hak etti mi?" olmuştu. O vakitler bilmiyordu ama şuan bunun cevabı yıldızlı bir evet. Yani öyle ciddi bir nefret gütmüyordum ama güzelmiş bu raddesinde kalmıştı sadece. Bu kitaba bir de dizinin ilk sezonunu izleyip ilk kitaptaki çoğu öğeyi oturttuktan sonra basladim. Ve 10/10 verim, 10/10('a yakın) puan. (Konudan bahsetmeyeceğim) O kadar sevdim ki başından sonuna dek, anlatamam hani. Heyecan ve maceranın son sürat devam ettiği sırada karakterlerin geçmişlerinin de yavaş yavaş aydınlatılmasıyla kitaba daha derinden bağlandım, asla elimden bırakamadım. Öte yandan family trope teması yine harikaydı. Özellikle Wesper, saf aşıklar ya Kalbimi alın sizin olsun. Tabii hepsinin yeri kesinlikle çok ayrı, her biri insanın derinliklerine dokunan türden, o yüzden hepsine kalbimi hediye ediyorum. 9.5/10 - Belki sonra 10'a da çekerim ama şuanlık 10 çok hak ediyor mu emin değilim, ek olarak yoğun duygular altında olduğumdan biraz soru işaretli bırakıyorum puan kısmını. Özetle, ilk kitabın çok daha üst seviyesindeydi. Her karakter, her detay özen doluydu. Olay örgüsü, mantık hatalarından arındırılmış ince bir yazıma sahipti. —Kargalar Meclisi serisi, 7'den 70'e herkesin okuyup kendinden bir
Edebiyat
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Martı yayınları · 20253,262 okunma
sena
Cok kalbimi kırdı sonları.. Böyle olmali miydi gerçekten diye durup durup düşünüyorum sürekli 💔
Grishaverse kızları bir kpop grubu olsaydı
Bu spontane içeriği garip bir şekilde sevdiğiniz için grishaverse kızlarına neden yapmayayım dedim glelvşe Alina: - vokal pozisyonu olur - solosu malyene aşk şarkısı olur ve millet bu mu Alina der - insanlar Alina’nın stilistini eleştirirlerdi kötü giydiriyor diye ama asıl sorun Alina’nın kendi tarzı olurdu glelvşe - bir süre sonra idol hayatından bunalır ve gruptan ayrılırdı Genya: - vokal pozisyonu olur ve aynı zamanda visual olur - solo olarak insanlar ondan aşk şarkısı beklerdi ama o sektörde çektiği zorluklara dair bir şarkı yapıp ortalığı sallardı Zoya: - rap pozisyonu olur - lider olurdu - insanlar tarafından üyelere kötü davranıyor gibi sebeplerle sık eleştiri alırdı ama asılsız iddialar Queen sadece liderliğini yapıyor - özellikle Alina ve zoya hakkında araları kötü mü diye çok söylenti çıkardı - solosu like jenniesel cesur bir şarkı olurdu Inej: - KESSSİN ANA DANSÇI OLUR - solosundan hiç emin değilim orada beni siz tamamlayın artık - en çok bias seçilen üye olur kim ineje hayran olmaz ki Nina: - ace bile olur her şey çıkar bu kızdan ama lider dansçı düşündüm inejle slaylerler - solosu Matthias’a yazılmış Lisa-Dreamsel bir şarkı olurdu ve fandom kim bu adam, ne oldu falan diye kafayı yerdi - en çok reklamlarda vs yer alan üye olur Ek olarak: en popüler grup içi ship inej ve nina olur
filepenyez ✯ isimli okura yanıt verildi
sena
İnejde de o potansiyel var djsnwkmwkw