sena

sena
The snow may fall but the sun also rises.
Lise 3
Canakkale/Merkez
Erzurum, 22 Haziran 2009
108 okur puanı
Mayıs 2025 tarihinde katıldı
ağustosun gazabı, eylüle umutlar.
selam dostlarımm, bu iletiyi biraz olsun motive olabilmek amacıyla paylaşıyorum. bundan sonra da fırsat oldukça her ay paylaşmaya çalışacağım🧚🏻‍♀️ 🤍ağustos ayı okuduklarım🤍 2 kitapçık sadece... rezillik resmen sjdhsksjlsls 🕯️Orion 🕯️Dorian Gray'in Portresi eylülde toparlanmayı ve okul düzeniyle okuma düzenimi yürütmeyi diliyorum😭 🤎eylül tbr🤎 🕯️ Hainin Mührü 1 reread yapacağız, özlemişim hem kitabı hem Övgü Deveci Safi 'yi😭🤍 🕯️ Kül Kanat o kadar fantastik çekti ki canım... 🕯️ Nişanlı geçen ay başlayacaktım olması, bu ay okurumm💗 🕯️ Akhilleus’un Şarkısı artık okumam gerek... 🕯️ Aranızdan Biri gerilim ve tam sonbahar vibe. 🕯️ Ateşli Silahlar ve Bilardo şefimden kitap okumayı istemek yaa... 🕯️Yıldız Gezgini berilimle okuyacağızz 🕯️ Hainin Mührü 2 olur da okuyabilirsem bir de 2.kitabı okumak istiyorum yoksa yazar tarafından tehdit edilebilirim sanırım okumamam ayıp yani skdhdkdlsldkld aslında buraya ekleyeceğim kitaplar var ama şimdilik böyle kalsın, bu haliyle motivemi sağlayayım🙏🙏🙏 siz bu ay ne okumayı düşünüyorsunuz ve benimkiler arasında merak ettikleriniz veya okuduklarınız var mıı? 🧑‍🌾
sena
Hic takma ya bende koca ay boyunca 4 kitap okumusum ama cok uzun süre rsdeydim Eylül'de toparlayacagiz ikimiz de💗💪🏻
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Anlamıyor musun? Bir silah yaptığında sorumluluğu almalısın! Tetiği çeken kişi olup olmaman önemli değil! Yine de birine zarar verme gücüne sahipler, o insan sevdiğin biri olabilir!"
~iceburg·Kitabı okudu
Alıntı
sena
Cok haklı savasi tetikliyor sonucta ne amacla yapildigi önemsiz
Okumak istediğim kitaplar/seriler!!
Bu benim ilk iletim ve okumak istediğim kitapların burada da bulunmasını istediğim için atıyorummm, çünkü net unuturum ben, zamanla düzenlerim belki!! Aristo ve Dante Evrenin Sırlarını Keşfediyor✅bu ay kitap kulübüyle beraber okuyacağızz🫶🏻 Cinder✅tüm seriyi bitirmeme çok az kaldııı bitecek inşallah😞😞 ScarletCressLevanaWinterUzak YıldızlarMuhaliflerE`☆ ile beraber okuyoruzz🫶🏻🫶🏻💗 Düşmanlar Supernova Serinin diğer kitaplari bunlar daaa😭🙏 Denizin Altına Düşen Kız konusu çok ilgimi çekiyorr Genç Elitler bu seriyi de çok okumak istiyorum😭😭 Percy Jackson ve Yunan Tanrıları evet hala okumadım😞 Hırsızların Dansı okunacak inşallah😔😔
sena isimli okura yanıt verildi
sena
zeze evett shadow and bone diye netflixte iki sezonluk izleyebilirsinn😽
Benim Roman Empire
9/10
·624 syf.··
2025 47. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 03 Eylül 2025 00:00
Son sayfalarına doğru o kadar ağladım ki... Hem bitiyor diye hem yasanan bir takım olaylar yüzünden derken gözyaşlarım sel oldu adeta. Bitince 1 saate tamamladım ağlama seansını, özel bir seri. Kargalar Meclisi'nin ilk kitabıyla love-hate ilişkim vardı. Bunun nedeni benim 1.5 yıllık bir rs ardından 2 kısa kitap okuyup bir anda 500 sayfa kitaba baslayınca rs'den cıkacağımı düsünmemdendi . Ha ilk kitap aktı mı bayaa aktı hatta 8 vermiştim sonra 9 çektim ama world buildingi cok zor anlamistim ve aklımda canlandırması cok zordu.Ayriyeten love-hate iliskimin mihenk taşı da "aldığı bu kadar hype'ı hak etti mi?" olmuştu. O vakitler bilmiyordu ama şuan bunun cevabı yıldızlı bir evet. Yani öyle ciddi bir nefret gütmüyordum ama güzelmiş bu raddesinde kalmıştı sadece. Bu kitaba bir de dizinin ilk sezonunu izleyip ilk kitaptaki çoğu öğeyi oturttuktan sonra basladim. Ve 10/10 verim, 10/10('a yakın) puan. (Konudan bahsetmeyeceğim) O kadar sevdim ki başından sonuna dek, anlatamam hani. Heyecan ve maceranın son sürat devam ettiği sırada karakterlerin geçmişlerinin de yavaş yavaş aydınlatılmasıyla kitaba daha derinden bağlandım, asla elimden bırakamadım. Öte yandan family trope teması yine harikaydı. Özellikle Wesper, saf aşıklar ya Kalbimi alın sizin olsun. Tabii hepsinin yeri kesinlikle çok ayrı, her biri insanın derinliklerine dokunan türden, o yüzden hepsine kalbimi hediye ediyorum. 9.5/10 - Belki sonra 10'a da çekerim ama şuanlık 10 çok hak ediyor mu emin değilim, ek olarak yoğun duygular altında olduğumdan biraz soru işaretli bırakıyorum puan kısmını. Özetle, ilk kitabın çok daha üst seviyesindeydi. Her karakter, her detay özen doluydu. Olay örgüsü, mantık hatalarından arındırılmış ince bir yazıma sahipti. —Kargalar Meclisi serisi, 7'den 70'e herkesin okuyup kendinden bir
Edebiyat
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Martı yayınları · 20253,262 okunma
sena
Cok kalbimi kırdı sonları.. Böyle olmali miydi gerçekten diye durup durup düşünüyorum sürekli 💔