Bu akımı gerçekten hemen hemen herkes de görmüş olabilirim filepenyez ✯ sanırım ilk gördüğüm kişiydi bayadir da yapmak istiyordum ama bir türlü fırsat bulamadım sınavlardan dolayı baktım akım bitmeye yaklasmis daha fazla geç kalmadan bende yapayim dedim umarım seversiniz🦋
Kendimi tanıtarak başlayayım ben Sena doğum günüm 22 Haziran'da yani Yengeç burcuyum ve bundan çok memnunum çünkü burcumun özelliklerini gösterdiğimi düşünüyorum 🌊🤍
Yeni bir şeyler üretmeyi, yazmayı, hayal etmeyi severim. Böyle diyince insanlar içe dönük olduğumu düşünüyorlar aslında ama baya dışa dönük biri olabilirim. Toplu yapılan grup etkinliklerinden keyif alırım. Bu tarz etkinliklere katılıp kendimi geliştirip yeni kişilerle tanışma fırsatı bulmak beni heyecanlandırır. O açıdan biraz kolay bağlanan biriyim bunun tabii ki bana olumsuz getirileri de olmadı değil.
Birini gerçekten seversem değer veren biriyim. O yönden korumacı olduğum da söylenebilir. Asla affetmeyeceğim tek şey: İhanettir. Özellikle sevdiklerimden gelen bir ihaneti affedemiyorum.
Dizi film izlemeyi de cok severim. Belli bir tür izlemem Korku'dan tutun Aksiyon Romantik Fantastik Distopya her türden eser tüketmeye özen gösteririm. Tabii favorim her zaman Fantastik olmuştur💗
Sinemaya gitmeye bayılırım. Rastgele beni herhangi bir gün arayıp gecenin körü de olsa sinemaya gidelim deseniz asla reddetmem şu hayatta yapmaktan en çok keyif aldığım aktivite olabilir. 🍿🎞️
En sevdiğim renk mor. Spesifik bir nedeni yok aslında sadece kendime yakın gördüğüm bir renk olduğunu düşünüyorum ama arkadaşlarım beni maviyle de baya bütünlestiriyorlar.💜💙
Kişilik tipime gelirsek aslında tam bir cevabı yok diyebilirim cok fazla test yaptım ama net bir kişilik tipi bulamadım kendime.
ENFP-ENFJ arasında bir yerlerdeyim sanırım gerçekten emin
katniss everdeen☆ 'de gördüm ilk ve dedim ki bunun kitap karakteri versiyonu cok sarardı o yüzden yapmaya karar verdimm bu güzel fikri icin de teşekkür ederim💗
Neşe (Joy): One Piece 1. Cilt Monkey D. Luffy. Özgürlük elçisinden ve insanları güldüren joyboy reenkarnesi çocuktan başka birisini düşünemiyorum. Luffy resmen neşe ve özgürlüğün vücut bulmuş hali. Gittiği her adaya özgürlük getirmesi de bunun göstergesi❤️☀️
Üzüntü (Sadness): Hasatta Gündoğumu Haymitch Abernathy. Hikayesiyle kalbimizi dağladı resmen💔 oyunları kazansa da elindeki her şeyi günün sonunda kaybetmiş oldu..
Öfke (Anger): Kurtların Hükmü Zoya Nazyalenaky Ejderha Kraliçesi o asi tavırlarıyla ve açık sözlülüğüyle kesinlikle bu listeye girmeye hak kazandı. Kraliçedir mesela💙⚡
Korku (Fear): Genç Elitler Adelina Amouteru diyeceğim buna da ama daha çok korkuyu yöneten birisi kendisi eee ne demiş "Korku, benim kılıcımdır."🖤
Tiksinti (Disgust) Kargalar Meclisi Nina Zenik. Yargılama kraliçesi olabilir JSNAJNWJW kendisi tam bir diva oldugu icin burayı hak etti😋
Kaygı (Anxiety): Açlık Oyunları Katniss Everdeen ve ikinci bir adayımız da var Percy Jackson ve Olimposlular Annabeth Chase. İkisi arasında bir seçim yapayım dedim ama secemedim. Bence ikisi de bu işin üstadı🧡
Gıpta (Envy): Kızıl Kraliçe Maven Calore. Abisinin yaşadığı o görkemli hayat altında kalmış bir cocuk ve bu beslediği duygu onu tam bir kötü karakter yaptı. Seni severdim Maven.
Bıkkınlık (Ennui): Kargalar Meclisi Kaz Brekker. Bu ünvan krugelerden ve inejden (kargalardan) başkasını umursamayan kirli ellerden başkasına gidemezdi sahnelerine hala katıla katıla güldüğüm oluyor🖤💸
Utanç (Embarresment): Açlık Oyunları Peeta Mellark. Benim tatlis sari çocuğum. O saf kalbiyle bu listeye girmeye hak kazandı🧡😋
kafamın içindeki o masayı gerçekten yöneten duygular ve onların tam karşılığı olan o tek kitaplarrr⤵️
Kaygı 🧡: Sürekli tetikte olma, "Bir sonraki sayfada ne çıkacak, katil kim, ben bu ipucunu nasıl kaçırdımm?" anksiyetesii... Tabii ki Agatha Christie serisi. Zihni bundan daha çok çalıştıran ve kaygılandıran başka bir şey yoookk 🔎
Öfke 🔥: Sisteme, adaletsizliğe, o baskıcı ve karanlık dünyaya karşı duyulan o saf, çaresiz öfkee duygusuu... Kesinlikle 1984 . Okurken insanı sinirden ve hırstan delirtiyoo.👁️
Gıpta💚: O muhteşem güce, seçilmiş kişi olmaya, o büyülü dünyaya ve Hogwarts'ın o aşırı estetik havasına duyulan o tatlıı imrenme... Kesinlikle Harry Potter ve Azkaban Tutsağı . Keşke orada olsaydııım. 🪄
Bıkkınlık💜: İnsanlardan, tanrılardan, dünyadaki tüm o saçma dramalardan bıkmış, kendi adasına çekilip herkese göz deviren o umursamaz ve mesafeli AURA... Tam olarak Ben, Kirke . 🏛️
Korku💜: Çölün o tekinsizliği, devasa solucanlar, o karanlık gelecek ve hayatta kalma mücadelesinin verdiği o gerim gerim geren atmosferr... Kesinlikle Dune . Karakterlerle birlikte korkuyu dibine kadar hissediyorsunnn 🪐
az önce koltukta uzanırken aklıma geliverdi ben de üşenmeden yaptııımm☺️✨
۶ৎ Ophelia hep nasıl böyle güzel içerikler bulmayı basariyorsunnn adettendir bizde katilalim şu etkinlige dedim ve iste yine buradayımm
Kargalar Meclisi KAZ BREKKER!! Yani ondan başka kim olacaktı ki onu çok seviyorum hatta bazen diğer karakterlerin povları da çok iyi olmasına rağmen artık sıra Kaz'a gelsin diye isyan ettigim de oluyordu😋🖤
Yara İzi Kralı Nikolai'dan bahsetmezsem ayıp etmiş olurum. Gölge ve Kemik serisini son anda gelip kurtardı kendi serisinde de inanılmaz bir boyfriend VE KURTLARIN HÜKMÜNDE YAPTİGİ O SON SEY BENİ ONA TAMAMEN ASİK. ETTİ.
SENİ SECERDİM ZOYA. KRALİCEM.OLARAK.
💛😩
Gül Cemiyeti İlk başta olsaydı Enzo derdim muhtemelen ama Afsuni'nin yanında Enzo halt etmiş ya. Yine seriyi kurtaran bir karakterdir kendisi. Çok temiz seviyor birde ona biterim🥹💚
İyi Bir Kızın Cinayet Rehberi Raviiii!! İlk başlarken gerçekten o kadar iyi mi diye düşünmüştüm O KADAR İYİYMİŞ❤️ bir alıntı atarak da kalpleri biraz kirayim: Beni hatirladin mi komiser?
Percy Jackson ve Olimposlular DAHA COK YENİ AMA YANİ PERCYİ BU LİSTEYE ALMAZSAM KENDİMİ COK KÖTÜ HİSSEDERİM. O sapsalligiyla, mizahi tavırlarıyla ve sevdikleri için her şeyi göze almasıyla en basitinden Annabeth icin tartarusa atlaması. Mükemmel birisi.💙😭
Açlık Oyunları TABİİ Kİ PEETA VE FINNICK. Gerçekten birini secemezdim hatta daha da zorlarsam Haymitch'in gençliği bile girer bu listeye onları çok seviyorum!!
Lordlar ve Varisler DAREN YANİ DAREN. Sevdiği kadın için neler neler yapmadı ki bu adam? Nova cok kıskanıyorum seni❤️
En sevdiğim erkek karakterler listesi!! 💞🙌🏻
(Sıralama yapmakta zorlandığım için sıralama yok, ama sanırım top listenin en üstünde Daren var öwjdkfjfj)
Lordlar ve VarislerDaren
Çok seviyorum, hatırladığım kadarıyla benim için zirvede kdjfkfj 🫶🏻
Hainin Mührü 1Hodbin
Özellikle final kitabında o kadar bağlandım ki😭😭 Lütfen gerçek ol🙏🏻💞
KalpsizJest
Ne diyebilirim... Seni çok seviyorum bunu bil limon gözlüm wşdjkfjf🥹😭🫶🏻
ScarletWolf
Bu serideki favori erkek karakterimi seçmek çok zordu... Ama seni seçtim kurt parçası😃💓
Gümüş Yürek 1Nos
Okuduğum en soft erkek karakter😭😭🫶🏻 çok güzel seviyor, kimse inkar etmesin🙏🏻
EfsaneDay
SENİN İÇİN KURŞUN ATAR KURŞUN YERİM😭😭❤️🔥❤️🔥
PowerlessKai
Ne kadar booktok'a hizmet etmek için yazılmış olduğunu düşünsemde seni de seviyorum👯♀️🫶🏻
Açlık OyunlarıPeeta
PEETA'M YA PEETA'M!!! i love him so much😔🫂💞
Sanırım bu kadar😔😔 okuduğunuz için teşekkürlerrr🫶🏻
Okuduklarım:
Küçük Ağa Proje ödevimdi sanırım Mayıs Ayına ilk bu kitapla başladım. Projenin verildiği zaman sınav haftası olduğu için son ana kadar yapmadım sonra da üç günde bitirdim Jwnqinqjej klasik bendir yani kitabı beğendim yazarın anlatımını da öyle daha çok kitap okurum diye düşünüyorum bu tarz ileride incelemesine ulaşmak isteyenler profilime girebilir❤️🇹🇷
Percy Jackson ve Olimposlular - Şimşek Hırsızı Bu ayın asıl çoğunluğunu Percy Jackson evreni kapsıyor. Uzun süredir başlamak istiyordum proje bittikten sonra da hemen alıp başladım. İlk kitabi gayet güzeldi yine incelemesine profilimden ulaşabilirsiniz
🌊🔱 (pjookuyun)
Canavarlar Denizi Tabii ikinci kitabını okumasam olmazdı. Cok hızlı bir şekilde okudum Rick Riordan'ın yazım dili tek kelimeyle mükemmel. Uzun zamandır kitap okumasaniz bile elinizden atamiyorsunuz bunun incelemesi de profilimde var🧡
Titan’ın Laneti Gelelim ayın son kitabına Labirent Savaşını muhtemelen yetistiremeyecegim bu aya o yüzden şimdilik bu ayı bu kitapla kapatıyoruz gibi duruyor şuana kadar ki kitaplar arasından favorim bu oldu bunun da incelemesini daha geçen paylaştım🌠
İzlediğim Diziler ve Animeler:
Noragami'nin animesini bitirdim daha cok ikinci sezonunu izledim bu ay denilebilir ilk sezonuna 7/10 ikincisine de 8/10 verdim. Genel yorumlayacak olursam karakterleri güzel ama evreni çok potansiyelli olmasına rağmen üç beş karakterlerden öteye gidemiyor mangasina devam etmeyi düşünüyorum. Anime güzel bence ama daha iyi olabilirdi. Ana üçlümüzü çok sevdim. Hiyori, Yato ve Yukineyi. Başta Yukine'ye ısınamasam da yavaş yavaş ona da alıştım. Yan karakterlerden de en çok Kazumayı ve Bishamon'u seviyorum sanırım.
The Witch Hat Atelier: Bunu da haftalık takip ediyorum çok iyi gidiyor aşırı büyük potansiyeli var ve sonuna kadar da kullanacak gibi duruyor. Evreni ve büyü sistemine de