Oldukça yaratıcı bir fikirden yola çıkılmış bir kitap olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Ben okurken çok keyif aldım, zaten oldukça kısa bir kitap ve çabucak bitiyor. Şimdiden söyleyeyim Alan kitaptaki favori karakterimdi hep beni güldürdü
İntihar Dükkanı. Hayatın yüküne dayanamayanlar son alışverişlerini yapıyorlar. Hayatta sınıfta mı kaldınız? Ölümde başarılı olun. Zehirler, ipler, kokteyller ve ilginç intihar yöntemi paketleri… Nesillerdir müşterilerinin son anlarında kullandıkları malzemeleri temin eden bu aile şirketinde son doğan çocuk Alan tüm dengeleri altüst ediyor.İntihar dükkanı; intihar, bunalım depresyon vaad ederken bir anda umut satan mutluluk veren bir dükkan haline gelir tabii ki Alan sayesinde. Peki ailesi bu durumda ne yapacak? Ya da dükkan ne olacak? O kadarını anlatmayayım spoiler vermek istemiyorum size umarım siz de şans verip okursunuz, herkese iyi okumalar