"Okumak, sadece gözlerin satırlarda gezinmesi değil, bir başkasının zihninde açtığı yaralara kendi merheminizle dokunabilmektir. Kitapsız bir hayat, sadece tek bir dünyada hapis kalmaktır."
Epeyce zamandır, uzun yolun yaralarına iyi geleceğini dair sarsılmaz bir umut yeşeriyor kalbimin ortasında bir yerde. Onu bundan haberi yok; hem yara hem de merhem olduğunu bilmiyor. Dokunduğu her yerde kan kırmızı çiçekler açıyor. Elini değdiği yerlerde Ateş izi. Farkında bile değil.