Lise yıllarında Hayvan Mezarlığı'nı okurken ürperip tarım bırakmıştım. O kitabı yalnızken okuyamaya karar vermiştim. Uzun zamandır kurgu dışı kitaplar okuyorum. Şimdi güzel bir kurguyu tatmak isterim. Malum, üstadın kitapları çok fazla, başlangıç için önerilerinize de ihtiyacım var.
Beni de ekler misiniz ? 😀