Onu kollarımın arasına alır almaz hissettiğim huzuru nasıl anlatmalı? Kalabalığın kafamın içinde dur durak bilmeden dolanan uğultusu, orkestranın tangırtısı ve şehrin iniltisi sandığım amansız gürültü, ondan uzak olmanın huzursuzluğuymuş yalnızca. Gözyaşları ancak tek bir kişinin kucağında dinen bebeklere olduğu gibi, içimi derin, yumuşacık ve kadifemsi bir mutluluk sessizliği sarmıştı.
Sayfa 134·Kitabı okuyor
"Mutluluk, dışarıda değil; insanın kendi içindedir."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mutluluk gürültüyü değil, huzuru sever...
Dün sabaha karşı kendimle konuştum Ben hep kendime çıkan bir yokuştum Yokuşun başında bir düşman vardı Onu vurmaya gittim kendimle vuruştum
1000Kitap
Belki hiçbir mutluluk sürekli değil bu dünyada. Her sevgi bir ayrılıkla sonuçlanmaya mahkûm!
Alıntı
Belki de modern hayatın cesur insanları, "Ben bu kadarını sevdim, bu kadarına yetiyorum!" diyebilen insanlardır. Konfor alanından çıkmak değil, kendi konforunda otururken kendinden utanmamak. Yenilik aramak değil, eskilerinin değerini görebilmek. Herkesin sevdiğini sevmek değil, kendi sevdikleriyle keyifle zaman geçirmek. Bana göre artık en güzeli bu...