nastyusha

nastyusha
@nastenkawhy
dw bro </3
Azerbaijan
1 Nisan
12 okur puanı
Eylül 2024 tarihinde katıldı
Sahafçı ve iş bankası
Hellooo🤗 Bugünkü sınavlardan kurtuldum ve geldim🙂 Ebrar ₊ ⊹ ile birlikte yaptığımız kitap alışverişinden aldıklarımı yazacağım. Kitaplara geçeyimm😍(Bu arada kitaplar hakkında bir fikrim varsa onları yazdıktan sonra en son fiyatlara geçiyorum😊) The Book of M --> Bu kitabı sahafçıyı alt üst ederken buldum. İç kapağındaki tasarım baya güzeldi ve ephesus yayınlarının baskısı olduğu için bayıldım kitaba🤩 Daha sonrasında bu kitap hakkındaki incelemelere baktığımda genelde kitabın konusunun aşırı iyi olduğu ama bölümlerin akmadığını,sıkıcı olduğunu ve yazarın ilk kitabı olduğu üslubundan çok belli olduğu tarzında yorumlar yapılmıştı. Kitap baya temizdi ve sararma yoktu. Cildinde de bir sıkıntı yoktu. Bu yüzden de bende bir şans vereyim,neden olmasın dedim ve aldım. Davetli Listesi --> Bu kitap da sahafçıdan ve cidden çok temiz kullanılmıştı. Sararma falan hiç yoktu. Burada yazılan incelemelerin birinde korkunun olmadığı ama gerilimin olduğu bir kitap olduğu yazıyordu(hatırladığım kadarıyla böyleydi belki yanlış da hatırlıyor olabilirim😅) ama ne kadar korku olmasa da kitabın baya akıcı olduğunu da belirtmişti. Zaten kitabın kapağı ben bir gerilim kitabıyım diye bağırıyordu. Basımını da gerçekten beğendim bir de dediğim gibi çok temizdi kitapda sararma,herhangi bir çizik,sayfalarda veya kapakta katlanma falan yoktu. Sanki yeni alınıp hemen bırakılmış gibiydi. Bende hemen aldım tabii ki😁 (Bu arada ben bu kitabı gördüğümde kapağından dolayı Daisy Darker'ı hatırlattı. Bunu da okumadım ama Davetli Listesi'ni görünce aklıma direkt bu kitap geldi.) Uçurtma Avcısı --> Ebrar ₊ ⊹ bana kitabın en başında geçen olayları anlattığında ona her seferinde bu kitabı okuma bırak demiştim. Sonrasında sahafçıya gittiğimizde diğer kitaplarda olduğu gibi neredeyse hiçbir sararma olmayan tertemiz bir baskısını
1000Kitap
nastyusha
keyifli okumalarr :)
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Anket
telefon numaranın son rakamına göre; Can sıkıntısı işte.. 0 :tanımıyorum 1 :senden nefret ediyorum 2 :tanışabiliriz 3 :iyi birisin 4 :kankaların en iyisii 5 :seni seviyorum 6 :en değerlimsin 7 :sevgili olabiliriz mesela 8 :kardeşlerin özüü 9 : kendi halinde birisin
nastyusha
iyi birisin(e niye tanışmıyoz o zamann)
yakın zamanda okumak istediklerim
“kitaplığımdaki okunmamış kitaplar” trendinin farklı bi versiyonu çünkü hepsini tek tek eklemek için fazla üşengeç bi insanım onun yerine bu senenin sonuna kadar okumak istediklerim gibisinden bir şey yapayım dedim here we gooo- 1. Neuromancer (ilk cümlesi çok güzel ve matrixin esinlenildiği kitapmış merak ediyorum baya) 2. Bıçağın Kendisi ( .Elf. ile okuyacağız inşallah notice me senpai-) 3. Küçük Kemancı (ya şu ilkokulda okuduğum kısaltılmış klasik koleksiyonumu elden geçirirken bunu okuyup okumadığıma emin olamadım o yüzden okuyacağım) 4. Alice Harikalar Diyarında (çünkü elif kilic) 5. Medyum (yarım bırakmıştım bunu niyeyse ama bitirmek istiyorum 150 sayfası falan kaldı) 6. Kuyucaklı Yusuf (bunu evdeki diğer kitaplıktan ödün-ç-aldım) 7. Akşamı Çöz (artık okumam lazım bunu) 8. Alaycı Kuş (ikinci kitabı bir yıl önce okudum bu da bitsin lütfen haymitch kitabını çıktığı gibi okumak istiyorum) 9. Aforizmalar 10. Cursed 11. Seraph of the End - Kıyamet Meleği 11 şimdilik bu kadar aklıma geldikçe eklerim belki
Kitap
nastyusha
kuyucaklı yusuf kaç haftadır dolapta beni bekliyor :D
canım kitaplığım
akıma katılıyorum 🍀 altta bir raf daha var ama baya dağınık ve çoğunlukla çocukluk kitaplarımı içerdiği için oralar gizli kalmaya devam edecek :D bu kitaplarımı koyduğum tek yer değil, klasikleri çalışma masamın üstündeki minik raflara koyuyorum ama onlar da pek derli toplu sayılmazdı 🤡 çizdiğim resimleri lütfen linçlemeyin (bir yıldır falan oradalar yakında yenileyeceğim zaten) taşları da kendim boyadım, akrilikte biraz sabırsız olduğum için çok iyi diyemem ama uğraştım yani 🦦🦦 (fotoğraf vergisiz telefonla çekilmiş gibi duruyor, lanet olsun sana 1k)
Gönderi kullanım dışı
nastyusha
ya çok güzell bende bir gün böyle yapıcammmmm(daha kitaplığım yok)