akıma katılıyorum 🍀 altta bir raf daha var ama baya dağınık ve çoğunlukla çocukluk kitaplarımı içerdiği için oralar gizli kalmaya devam edecek :D bu kitaplarımı koyduğum tek yer değil, klasikleri çalışma masamın üstündeki minik raflara koyuyorum ama onlar da pek derli toplu sayılmazdı 🤡 çizdiğim resimleri lütfen linçlemeyin (bir yıldır falan oradalar yakında yenileyeceğim zaten) taşları da kendim boyadım, akrilikte biraz sabırsız olduğum için çok iyi diyemem ama uğraştım yani 🦦🦦 (fotoğraf vergisiz telefonla çekilmiş gibi duruyor, lanet olsun sana 1k)