Eyyy film severler :) Siz de benim gibi bir film izlemek için bir film süresini hangi filmi izlesem diye zaman geçirerek mi tüketiyorsunuz? İşte dev olmasa da bir arpa yolu boyunda hizmet :)
Linkleri de koyayım anında yararlanın:)
Uzun zamandır izlediğim filmleri bir köşeye not ediyorum, her güne bir film izleme projem kapsamında dedim bunları
Oblomov kitabını okuyarak bir Rus edebiyatı okuma ayı yapıyoruz! Kitap okuma grubuma katılmak isterseniz bana mesaj atabilirsiniz. 🤓
Uzun zamandır düşündüğüm bir konu olan sanal okuma grubumu 4 yıldır devam ettiriyorum. Şu an farklı meslek gruplarından pek çok okur arkadaşımız gruba üye olmuş durumda. Peki, bu
Sinema-edebiyat ilişkilerindeki başarılı yapımları, tavsiye film listesi haline getirmek için öncelikle
Edebiyat Atlası ‘ndan bir alıntıyı daha önce paylaşmıştım.(#46533729)
Romanlardan sinemaya aktarılan filmlerde eserin aslına ne kadar sadık kalındığı yoruma açık olmakla birlikte
merhabalar! son zamanlarda izlediğim, eğitim filmleri olarak listelemek istediğim filmleri yazdım. sizlerin de ekleyebileceği filmler (elbette eğitim üzerine) olursa sevinirim. ben de farklı filmler izledikçe listeyi uzatacağım. umarım yararlı olur. :)
1-persepolis
2-paulina
3-lego
4-özgürlük yazarları
5-hakkari'de bir mevsim
6-yarım kalan
Kadın ruhunu, kadınların duygu ve düşünce yapısını ve insanlığı biraz daha anlayabilmek için izlediğim filmlerden seçtiğim,herkesin izlemesinde fayda olan filmleri listeledim. Umarım bakış açımızı geliştirmede katkısı olur. İyi seyirler diliyorum.
1- In the Mood for Love
imdb.com/title/tt0118694
2-
Sadece yaşadığımız talihsizlikler tahammül edilebilir olduğu sürece kendimiz için üzülebiliriz. Tahammül sınırını aşınca, katlanılmaz olana katlanabilmek için halimize güleriz.
1. Wolf Hall – Hilary Mantel (2009)
2. Gilead – Marilynne Robinson (2004)
3. Secondhand Time – Svetlana Alexievich (2013)
4. Never Let Me Go – Kazuo Ishiguro (2005)
5. Austerlitz – WG Sebald (2001)
6. The Amber Spyglass – Philip Pullman (2000)
7. Between the World and Me – Ta-Nehisi Coates (2015)
8. Autumn – Ali Smith (2016)
9. Cloud Atlas