Nazik ruhum, benden ayrılıp gittin,
Çok erken terk ettin bu hayatı, mutsuzdun;
Orada, göğe yükseldiğin yerde sonsuza dek dinlen
Ben ise burada, yeryüzünde her daim kederle yaşayayım.
Eğer çıktığın o göksel makamda
Bu yaşamın hatırasına izin varsa,
Gözlerimde gördüğün o saf ve yakıcı
Aşkı sakın unutma.
Ve eğer seni yitirmemin çaresiz acısından
Geriye kalan bu ıstırabım
Sana bir şey ifade edebilirse,
Ömrünü kısaltan Tanrı’dan dile ki
Beni de çok geç olmadan yanına alsın,
Nasıl ki seni gözlerimden çok erken aldıysa.
Alma minha gentil, que te partiste
Tão cedo desta vida, descontente,
Repousa lá no Céu eternamente
E viva eu cá na terra sempre triste.
Se lá no assento etéreo, onde subiste,
Memória desta vida se consente,
Não te esqueças daquele amor ardente
Que já nos olhos meus tão puro viste.
E se vires que pode merecer-te
Alguma cousa a dor que me ficou
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir ekim sabahıydı. 17 Ekim tatilinden faydalanıp Cordoba'ya gitmiştim. Şekerli mate içip 'şu sefil hayat'taki en son olaylardan konuşarak ve ara sıra La Pode rosa Il'yi kurcalayarak Alberto Granado'nun evinin dibindeki çardağın altında uzanıyorduk.