Bazen bazı kitaplardan ne anlamam gerektiğini anlamıyorum. Anladığını düşündüğüm insanlara soruyorum. Sonra onların anlattıklarını da anlamıyorum. " Onlar da mi anlamadı yoksa anlamayan ben miyim yine?" diye soruyorum kendime. Finalde bu kitap benlik değilmiş deyip geçiyorum.