Mantığı aldıktan sonra askerlik insanın hoşuna bile gidiyor, disipline alışacaksın, otorite olacaksın, tartışma, mütalaa yok, aşırı baskı var. Eğitim çok ağır ama, oraya gidince faydasını fazlasıyla görüyorsun, hatta eksik kaldığını bile hissediyorsun. Her şeyden önce askerine bir şey olmayacak, terörist de öldürebilirsen, büyük başarı. Araziye çıkma, pusu, intikal, intikallerde hareket tarzı, harita bilgisi, silahlar, liderlik dersleri, bölücü terör örgütünün kuruluşu, amaçları, hangi ülkeler nasıl destekliyor, halka nasıl davranılacak, terörist yanlısı ve devlet yanlısı köyler nasıl ayırt edilecek? Bunları pratiğe dökmek gerçekten çok zor. Köye önyargılı gidiyorsun. O kadar eğitimden sonra herkesi terörist görüyorsun. Eğitimde bu bilinci yerleştiriyorlar, ama biraz aşırı oluyor tabii..