Belki kendimi biraz olsun severimm
Severimm
Ah doktor bey çok sever okumayı!
Sayfa 150·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bende çok severimm..♡
"Kitaplara düşkün olduğumu söyleyemem. pek kitap okuyacak fırsatım olmadı " Adam onun bu itirafına şaşırmış gibi biraz irkildi ama gülümsemesi silinmedi. "Eh, bir yerden başlayacak olursanız, Monte Kristo Kontu'nu öneririm.
Sayfa 39 - Yanpasaj·Kitabı okudu
En çok gece yürüyüşlerini severimm
"İçimden dedim,beraber yürüyelim olur mu? Varsın gölgemiz olsun hüzün Dilediği gibi uzatsın canevimize ayaklarını"
Sayfa 17·Kitabı okudu
Şiir
ama ben sabah uykusunu çokk severimm
"Erken uyanmak kadar sağlığa yararlı bir şey yoktur." ... ~...
Severimm
Severim batmaktan başka bir yaşam bilmeyenleri, çünkü öte tarafa geçenlerdir onlar.
Sayfa 8·Kitabı okudu