"Biri beni hormu görecek? Varsın görsün. Ben hor görülecek herhangi bir eylemim ve sözümün bulunmaması için çaba gösteririm. Ya benden nefret ederse? Varsın etsin. Ben herkese nazik ve dostane davranacağım; benden nefret edene bile açıkça görünen bir hatasını göstermeye hazır olacağım."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oysa ki benim bütün aynalarımda sen varsın
Güzelliğini yalnız ben görebilirim dünyada
Yalnız ben bilirim gözlerinin rengini
Yalnız ben
Ve seni yaratan Tanrıya inat
Her sabah seni ben yaratırım yeniden.
İşte o zaman, bir kuş öter ya da esintiler ürpertirse orman açıklığını,
Bir an için benim sesim sanın onları, varsın öyle görünsünler;
Rüyaların o sisli kıyılarından silinip giden bir mesaj gibi,
Ya da Ölümün ardından, ayaklarımın avareleşip saptığı her nereden geliyorsa.