Jane Austen'a hayranlığımın başladığı o kitaptır kendisi. Sanırım yine birkaç kere daha okuyacağım mükemmel bir eser. Nedense asla sıkılmıyorum ve bitene kadar elimden bırakamıyorum. Aşkı bu kadar güzel okuyabileceğim çok nadir kitap vardır. Her şeyi tüm berraklığıyla kafamda canlandırabiliyorum, hissedebiliyorum....
(Gidiyim de bi daha filmini izliyim.)
Mr. Darcy mükemmelliğiyle bitireyim.
"Boşuna mücadele ettim. İşe yaramayacak. Duygularım bastırılır gibi değil. Size ne büyük bir tutkuyla hayran ve âşık olduğumu söylememe izin verin."