Fakat neyi anlatabilirdim, kime neyi anlatabilirdim? İnsan neyi anlatabilir? İnsan insana insanlara hangi derdini anlatabilir? Yıldızlar birbiriyle konuşabilir insan insanla konuşamaz..!
Bu kitap 23 yaş ve üzerindeki okurlarca okunmalı....
Çünkü kitap psikanalizmden(freud'dan),zamandan(uzay-zaman-kütle ilişkileri) , saatleri geri kalanların tekrar aynı kabahati işlemesi karşılıgında indirimli ceza uygulamasından(ceza hukukundaki fikri içtima), tanıdıkların işe alınmasından(liyakat) ve daha birçok ince espri ince dokunmalardan oluşuyor.Kitaptaki bu tarz ince şeyleri yakalamak için birikim gerekiyor. Ve gerçekten çok güzel bir kitap..
Lisedeyken sadece kitabın ismini duymuştum. Okuması çok sonraları kısmet oldu.Ve bence değeri yeterince bilinmeyen bir eser.
Bu kitap 23 yaş ve üzerindeki okurlarca okunmalı....
Çünkü kitap psikanalizmden(freud'dan),zamandan(uzay-zaman-kütle ilişkileri) , saatleri geri kalanların tekrar aynı kabahati işlemesi karşılıgında indirimli ceza uygulamasından(ceza hukukundaki fikri içtima), tanıdıkların işe alınmasından(liyakat) ve daha birçok ince espri ince dokunmalardan oluşuyor.Kitaptaki bu tarz ince şeyleri yakalamak için birikim gerekiyor. Ve gerçekten çok güzel bir kitap..
Lisedeyken sadece kitabın ismini duymuştum. Okuması çok sonraları kısmet oldu.Ve bence değeri yeterince bilinmeyen bir eser.