"Bilinmez mi? 1914'te yabancıların altı bin okulu vardı Osmanlı İmparatorluğu'nun sınırları içinde... Neden açmışlar bunları?
Niçin bunca parayi harcıyorlar? Akıllanalım diye mi? Hayir, ise yarar ajan yetistirmek için... iktidara geldin mi, bilirsin gizli açik bütün yabanci örgütleri... Kim kime çalisiyor, asagi yukarı bunu da bilirsin... Ama hiçbir sey yapamazsın! Daha dogrusu, hiçbirinin temellerine dokunamazsın! Çünkü güç yetiremez olmuşsundur çoktan... En değersiz imtiyaza dokunayim desen, gök basina yikilir. Kanlı bıçaklı düşmanlar birleşiverir sana karşı…
Dünya Savaşı başlamak üzereyken, fırsattır, su kapitülasyonlardan bakalım kurtarabilir miyiz yakayi?' dedik. Bizi Almanların kucağına düsürmemek için bütün büyük devletler buna yanastikları halde kim 'olmaz' dedi, bil bakalim? Ölüm kalım savaşı ortağımız Almanlar... Bunun için, bizim düştüğümüz çukura düşenler , yabancılar serbest bırakıp birbirlerini yerler. Hele iktidara gelmeleri de yabancı güçlere dayanarak olmuşsa...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Çoğulculuk ayrıca daha açık bir sistem yaratıp bağımsız bir basının gelişimine olanak tanır ve böylece kapsayıcı kurumları devam ettirmek isteyen grupların bu kurumlara yönelik tehditlerden haberdar olup bunlara karşı örgütlenmelerini kolaylaştırır. 1688’den sonra İngiliz hükümetinin basını sansürlemeyi bırakması son derece önemlidir. Basın Birleşik Devletler’de nüfusun genelinin güçlendirilmesinde ve kurumsal gelişime ilişkin verimli döngünün sürdürülmesinde de benzer şekilde önemli bir rol üstlenmiştir”