Selamlar 1k okurları
Kafa karıştırıcı gibi görünen, ama aynı zamanda farklı bakış açısı kazandıran bir kitapla geldim. Hatta kitap bitince eksik mi okudum diye şüpheye bile düştüm.
Roman dört ana karakterin yaşamı düşlerinde sürdürme, toplumsal rolleri, korkuları ve savunma mekanizmaları incelenir. Hangi karakter sizin kahramanınız olacak ona siz okuyucular karar vereceksiniz. "Benim Bilal oldu."
İnsanın yalnızlığını, iç dünyasını, yaşam ve ölüm arasında gidip geliyorsunuz okurken. Edebi ve psikolojik tahlillerin yoğun olduğu, aforizmalar içeren bir anlatım diline sahiptir. Hatta yapabiliyorsanız ortak okuma yapıp, kitap bittikten sonra üzerine fikir alışverişinde bulunmak çok daha verimli olacaktır.
Kitapla ve sağlıkla kalın