"Yemesi eğlenceli olmayan yiyeceklerin var, soru?"
"Evet, koma Bulamacı. Hemen hemen 4 yıl yetecek kadar var."
"Onu ye."
"Ama tadı kötü"
"Yemek tecrübesi o kadar önemli değil"
"Hey!"parmağımı ona dikiyorum "İnsanlar için yemek tecrübesi önemlidir.
"insanlar acayip."
.