ş. doğan

ş. doğan
@_sirindogan
Bir nefes fazlayız bir ölüden…
Yıldızlı alıntı.
“Kendim olmalıyım, diye tekrarlıyordum, onlara hiç aldırmadan, onların seslerine, kokularına, isteklerine, sevgilerine ve nefretlerine aldırmadan kendim olmalıyım ben, kendim olmalıyım… çünkü kendim olamazsam onların olmamı istedikleri biri oluyorum ve onların olmamı istedikleri o insana hiç katlanamıyorum ve onların olmamı istedikleri o dayanılmaz kişi olacağıma hiçbir şey olmayayım ya da hiç olmayayım daha iyi…”
Sayfa 165, 166·Kitabı okudu
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Hatıraları insandan daha çok, eşyalar muhafaza ediyor."
Sayfa 199·Kitabı okudu
Hayata Dair
"Hiç faydası olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan onları yendin demektir.''
Şiddetin Her Türlüsüne Bir kez Daha Hayır!
"Gücünü neden hiç benim üzerinde kullanmıyorsun?"dedi. "Sevgi insanın gücünden vazgeçmesi demektir de ondan"dedi.
Sayfa 125 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Gerçek Mutluluk
Gerçek mutluluk, yavaş yavaş, azar azar gelir ve bu bizim hayata bakış açımızla, çevremizle, çevremizdekilere karşı davranışımızla doğrudan doğruya ilgili ve orantılıdır. Mutluluk, birbirini tamamlayan ufak tefek şeylerin birikmesinden doğuyor.
Sayfa 22 - Ötüken Neşriyat·Kitabı okudu
Edebiyat