«Mektubumun başındaki sözü bir kere daha tekrarlıyorum, bir daha yalvarıyorum: benim gibi olmayın! Biliyorsunuz, biz gençler aşksız yaşayamayız. Ama canavarlar yaşamalıdır; kimse "atom savaşının sırıtkan çehresi"ni, "napalm savaşının sırıtkan çehresi"ni görmek istemiyor. Kabul etmeliyim ki, bu çok iğrenç bir şeydir. İnsanları tedirgin etmekte, belki de suçlu kılmaktadır.»
Anneler genellikle çocuklariyla gurur duyarlar ve onların parlamasını isterler. Fakat narsist bir anne, kızını bir tehdit olarak görebilir. Narsist bir anne, kızını çeşitli sebeplerle kıskanır: "Anneni memnun edecek kadar iyi ol ama onun ışıltısını örtecek kadar değil."