‘Adın ne? diyorlar. Kendime bir ad verdiğimi sanıyorlar. Oysa benim bir adım yok. Ben her şeyi reddettim; ne adım, ne doğum yerim, ne baba adım var. Hiçbir şeyim yok benim. Ben bağımsız biriyim.
‘Adın ne?’
-İnsan.
Kaç yaşındasın?
- Saymadım diyorum, sayamam da, çünkü ben her zaman vardım, her zaman da olacağım.
Sayfa 601 - Hasan Ali Yücel Klasikler Dizisi·Kitabı okuyor