Kitap karakterleri gerçek olsaydı arkadaş olur muydum?
Harry Potter ve Felsefe Taşı serisi Harry Potter; Arkadaş olurduk ama muhtemelen günün sonunda onu bir kaşık suda boğmak isteyebilirdim. Bazen o kadar inatçı ve kendi bildiğini okuyan biri oluyor ki, anlaşmak için peygamber sabrı gerekirdi. ​Hermione Granger; Tam benlik! En iyi anlaştığım kişi kesinlikle o olurdu. Beraber kütüphanede vakit geçirmek, sınavlara hazırlanmak ve her şeyi planlamak... Tam bir "soulmate" enerjisi! ♡ ​Ron Weasley; Arkadaş grubunda olurdu ama aramızda hep o görünmez mesafe kalırdı. Neden bilmiyorum ama Ron beni pek sevmezdi bence. ​Fred ve George Weasley; Onlarla takılmak dünyanın en eğlenceli şeyi olurdu! Ama işin içinde öğretmenlere yakalanma ve ceza alma korkusu olduğu için, şakalarının "uygulama" kısmında ben muhtemelen geri planda dururdum. ​Percy Weasley; (Derin bir nefes) Bu çocuğun üzerinden tırla geçmek istiyorum! Özellikle 5. kitaptaki tavırlarından sonra ona karşı hiçbir sempatim kalmadı. Tam bir hayal kırıklığı ve gerçekten tahammül edilemez biri. ​Ginny Weasley: Kesinlikle çok yakın arkadaş olurduk. Onun o dik duruşunu ve havalı tavırlarını zaten çok seviyorum, yan yana çok iyi bir ikili olurduk btw. ♡ ​Remus Lupin; İşte benim favorim! Bu adam sevilmez mi? Naifliği, bilgeliği ve sakinliğiyle kesinlikle benim BFF’im olurdu (çokça sevmek) Cho Chang; 5. kitaptaki o ağlak ve kararsız halleri beni biraz yorardı. Arkadaş olurduk ama bir noktada "Cho, hadi ama toparlan biraz!" diyerek yanından uzaklaşabilirdim. Luna Lovegood; Kesinlikle çok farklı bir enerjimiz olurdu. Bazen anlattığı şeyler "yok artık" dedirtse de, onun o yargısız ve dürüst tavrını çok severdim. Fred ve George gibi beni tehlikeye atmazdı ama Harry gibi de darlamazdı. Muhtemelen beraber okul bahçesinde oturup hayallere dalardık. Neville Longbottom; İlk yıllarda "Neville şunu yapma,
1000Kitap
DİKKAT DİKKAT BU MESAJ DARKROMANCE OKUYUCULARI KIZLAR İÇİNDİR kanka olalım mı beraber okuruz pdf paylaşımı yaparız fictional erkekleri aramızda döneriz ayrıca birlikte Twilight vampir günlükleri Supernatural ve 7383747373 tane dizi film izleyebiliriz fangirl bff arıyorum 🫶🫶🫶🫶🫶
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
sınıftaki çocuğu hep zorbaladığımız için özür dilemek ve aldığı labubular için teşekkür edelim diye sırasına bugün bff çizim yaptı. Çok iyi kızdır 😔
15 günde 15 kitap
Hellooo🤗 Şu an çoğumuz sınav çalışıyor büyük ihtimal ama ben bu sınavlardan çok sıkıldım ve otururken aklıma bir fikir geldi. Hatta belki akım da olur😊 Şimdi biliyorsunuz ki okulların ilk dönemi bitmek üzere. Bittikten sonra karneleri alacağız falan filan ve 15 günlük bir tatil gelecek🥳 Bu 15 günlük tatilde 15 kitap okumak gibi bir hedefim var. Bu kitapların hepsi de rafımda bulunan ve henüz okuyamadığım kitaplardan oluşacak. Böylelikle hem rafımdaki kitaplar azalacak hem de keyifle kitap okumuş olacağım. Tabii şimdi yazacağım kitaplarda değişiklikler yapabilirim çünkü daha 2 haftalık bir süre var tatile girmemize ve bu süreçte eğer yeni kitaplar alırsam liste kesin değişir🫠 E o zaman listeye geçelim. ☃️ Anatomi: Ebrar ₊ ⊹ ile 2-3 ay önce 2025 bff booklist yapmıştık ve orada Ocak ayı için eklediğimiz bir kitaptı. Bu kitap ikimizde de olduğu için bu tatilde kesin okuruz diyoruz. İnş planladığımız gibi olur🙂‍↔️ ☃️ Merhametli Karga: Kitaptan Peri Kralı'nın Kalbi ve Tırpan kitaplarının karışımı gibi bir vibe alıyorum🧐 ☃️ Rahip: Aşırı smut içerikli o yüzden tatilde başka +18 kitap okuyamayacağım büyük ihtimalle😑 aslında bu kitabın novellası da var. Gece Yarısı Ayini fakat bu kitaptan aşırı sıkılacağımı düşünüyorum nedense o yüzden onu bu listeye eklemek istemedim🥲 ☃️ Yabancı: Bu kitabı felsefe hocamız okuyun dedi o yüzden okuyorum ama eğer Albert Camus'un yazım dilini beğenirsem. Bende Mutlu Ölüm kitabı da var. Belki onu da okuyabilirim😉 ☃️ İnsanlığımı Yitirirken: Tekrar okuyacağım kitaplardan ve bu kitabın ithaki yayınları baskısı Ebrar ₊ ⊹'da var. Bu kitabı da onunla beraber okuruz büyük ihtimalle😻 ☃️ Davetli Listesi: Bir Polisiye gerilim tarzı kitaba ihtiyacım vardı😉 ☃️ Morana: Tekrar okuyacağım ve mafya temalı bir kitaba da ihtiyacım vardı🫣 ☃️ Gece Yarısı Kütüphanesi: Bu kitap bayadır rafımda okumadığım
2025 Bff Booklist
Herkese helloooo🙋‍♀️ 2025 yılına Ebrar ₊ ⊹ ile bombastic bir giriş planladık. Ortak okuyacağımız çok fazla kitap olduğu için A'dan Z'ye bir liste oluşturduk ve sizinle paylaşmak istedik🥳 Ocak ayı(A harfi) • Anatomi ✔︎ • Aramızdaki Gölgeler ✔︎ • Aile İçi CinayetAçlık OyunlarıAradığın Şey Kütüphanede Saklı Şubat ayı(B harfi) • Bir Karanlık PencereBana Söylediği Son ŞeyBaşka Dilde AşkBelladonnaBülbül Kapanı IBurada Sadece İyiler Var Mart ayı(C harfi) • Carrie Soto Geri DöndüCanavarın da Kalbi Varmış Nisan ayı(D harfi) • Dördüncü Kanat
1000Kitap
Sorun
1Doğum günü 2Kız BFF 3Erkek BFF 4Düştüğün biri 5Hiç aşık oldun mu 6Favori yemek 7En son yazdığın mesaj 8Şarj yüzdesi 9Göz rengi 10Bağımlılığın var mi 11Favori şarkı 12Favori hayvan 13Favori renk 14Ayakkabı numarası 15Duştayken şarkı söylüyor musun 16Bir dilek 17Hayatının en güzel zamanı 18Evcil hayvan 19Favori ders 20Evlenmeyi düşünüyor musun 21Hiç birini öptün mü ( karşicins ) 22Birine güvenme süren 23Hiç kendine zarar verdin mi 24Kimi seviyorsun 25Özlediğin biri 26Saç rengi 27İlişki durumu 28En son dinlediğin şarkı 29En büyük korkun 30Cinlere inanır mısın
Anket