📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Hayat tecrübelerimle şu yargıya vardım ki, başkalarıyla benim aramda korkunç bir uçurum var, anladım, elden geldiğince susmam gerek, elden geldiğince düşüncelerimi kendime saklamalıyım. Ve şimdi yazmaya karar vermişsem, bunun tek nedeni, kendimi gölgeme tanıtmak isteğidir.“
“kasıklarımdaki çatlakları seviyorum
insan olduğumuzun işareti
gerektiğinde
hem öyle yumuşak
hem öyle sertiz ki
vahşi ormanlar gibi
insan olmanın güzelliği bu
ne güzel yaşıyoruz duygularımızı
korkmuyoruz kırmaktan
ustalıkla sarıyoruz yaralarımızı
sadece kadın olmak
kadınım demek
her şeyimle tam
ve eksiksiz kılıyor beni”