Çünki bizi derinden yaralayan olayları hiç anmamak, tümüyle unutmak, daha doğrusu unutmuş gibi davranmak zorundayız. Yaşamaya devam ede bilmek için....
Bütün tatlı rüyalar gibi çok kısa sürecek... Ama onları tatlı yapan zaten kısalıkları değil midir? Evet, bence öyle. Kıymetlidirler, çünki zamanı geri alamayacağınızı bilirisiniz.