Sevmek mi insanı bağımlı kılan? Acımak mı insanı sinirlendiren? Kısıtlanmak mı insanı sevgisizliğe iten?
Özgür ve bağımsız olmak için bir canlı, bir tek canlı bile olmamalı mı insanın yaşamında?
Özgürlüğün bedeli bu mu? Bu, yalnızlık mı?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir toplum gerçeklere aykırı, gerçek dışı bir yaşayış içindeyse, biteviyelik sürer, yerinde sayar durur. Yaşamak, ilerlemek, yürümek demektir. Bir toplumda "tarih tekerrür" ediyorsa, o toplum ilerlemiyor, başka bir deyişle yaşamıyor, demektir...