Güzel inceleme ..
Seriyi okumuş biri olarak katıldığım noktalar var.
Yani zor bir seri.. sabır istiyor..
Edebiyat zevki ve bir de doygunluk bunlar önemli..
Yani bir de Proust okuyayım, diyerek bu seri başlanmaz.
Hazıroluş önemli..
Benim de okurken sıkıldığım zamanlar oldu.
Ama bu serinin değerini azaltmaz.
Değer mi bu sıkıntıyı çekmeye sorusu görecelidir.
Birden serinin içine atlayınca
Nedir, ne değildir , tatmin olunmayabilir..
Zaten bu seriyi dört dörtlük hakkını vererek okuyan okur , -bilmiyorum-, zordur.
Kendim de dahil :))
Emeğinize sağlık.. 🙏