"Müharibə Tanrının ən böyük lənətidir. Günahkar insanların yaxasından tutan ilahi qisas. Tanrı bizdən qisas alır, bir-birimizin əli ilə. Öz əlini qana bulamaq istəmir."
Ben çocuklarımı, karımı, torunlarımı, kardeşlerimi, dostlarımı gömdüm. Birbirini yiyen insanları gördüm. Gökten ekmek yağmalıydı komutan. Biz o kadar günahkar kullar değildik ama yağmadı.