Dünyada çocuğuna karşı yanlış yaptığını düşünmeyen, affedilmeye ihtiyaç duymayan bir anne var mı acaba? Evet, bu anne, bu anne benim annem, çünkü o büyük çocuğunu şeytanlaştırmış, küçük çocuğuyla birlikte olan biten ve ailede ters giden her şeyin büyük çocuk yüzünden olduğuna, bu yüzden de onun af dilemek zorunda olduğuna karar vermiş. Annemin yaralarını görürsem belki de gerçekten af dileyebilirim, yaraları için gecikmiş gözyaşları döker, acısını çok geç anladığım için özür dilerim. Kendini ne kadar şaşkın ve kapana kısılmış hissetmiş olmalı.