Bütün bu sıcak ve sakin arife gecesi
Baktım durdum batıdaki göklere
Seyrettim tuhaf sarımtrak yeşil rengini:
Hâlâ da seyrediyorum - üstelik nasıl boş gözlerle!
Ve ufalanmış, bazen çubuk halinde ince bulutlar,
Hareketleri arasında beliriveren yıldızlar;
O yıldızlar, bazen arkasında, bazen aralarında,
Parlak veya loş da olsalar, hep görünür durumda:
Işte hilal şeklindeki Ay, büyüyor asılı durduğu yerde
Bulutsuz, yıldızsız mavi bir gölde,
Onları tüm güzelliğiyle seyrediyorum,
Güzelliklerini seyrediyor, hissetmiyorum!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Siz dilediğiniz şarkıyı söyleyin yine
Yine karamelalarla kandırın küçük kızları
Irzına geçin torunlarınızın
O sapık arzularınız yükseltecek sizi
O karanlık odaların başıboş rahatlığı
Varın dilediğiniz gibi yaşayın artık
Bir gün bütün günahlarınız bağışlanacak Tanrı katında
Ne cehennem ateşleri ne o köprüler kıldan ince
Sizin için değil
Siz öyle Tanrıların böyle kullarısınız işte!
Cığcık kilimlerini köprünün ak korkuluklarından aşağıya bir uçtan bir uca sarkıtıyorlardı.Ilık bahar güneşi altında uçuşan, çıldıran bir renk cümbüşü başlıyordu köprünün üstünde…
" İnsanın içindeki adalet duygusunu köreltirsek, insanın insana saygısı kalmaz. İnsanın insana itimadı, hürmeti kalmayınca da bir yerde insanlık çok şey kaybeder, hayat çirkinleşir. "