Bu kitabı okurken aklımda hep bir düşünce vardı. Sadece bu serinin bu son kitabıyla yetinebilecek miyim? Öyle ki hala serinin devam kitabını bekliyor gibiyim. Sanki hiç bitmemişte ben yeni başlıyormuş gibi hissediyorum.
Bu seri bitti ve ben nasıl veda edeceğimi bile bilmiyorum! En sevdiğim seri…
bu gerçekten çok mutluluk ve hüzün verici bir his.
Kitapta ki her detay mükemmel ötesiydi. En ince ayrıntısına kadar düşünülmüştü. Ee boşuna demiyoruz nagi detaylar yazarı diye…
Bundan sonrası SPOİ.
3. Kitabın sonu beni o kadar kahretmişti ki bu kitapta Daren ve novanın sahneleri “ıhlamur” gibi geldi. Nagihan daren, arın ve novanın kitapta üzüleceğini söylediğinde dedim herhalde kitap kötü bitecek. Zaten bir an oldu ki tamam dedim kesin kötü bitecek bu kitap. NEYSE Kİ ÖYLE OLMADI. Travma kalırdı bende. Bütün sır perdeleri aralandı ve taşlar yerine oturdu.
Valla yalan yok bir kaç shipim kaldı kitapta onları okumayı isterdim. Mesela kali ve okdemir gibi!
Düellolar sahnesinde böyle ağzım açık okudum ve su krallığının yaptığı o stratejik hareket… inanılmazdı.
Gelenler oldu gidenler oldu gidenler bir daha gelmezse sevinirim. Başımı ağrıttılar hep.
Şunu diyeceğim ben ayzere hala biraz gıcığım. Daha ne zorluyorsun kızım sen? Belli ki olmuyor. Allah Allah.
Son 200 sayfadan sonra ben iptaldim zaten. Daren her zaman ki beni gülmekten ağlattı ve nova ile olan sahnelerinin hepsi mükemmeldi. Tabii kitabın ilk çeyreğinde beni baya sinir krizine soktu. Yok işte eskisi gibi bakmıyor, yok sürekli bir ciddi. Sinirden ağlamış bile olabilirim. Arının sahnelerinden oldum olası her zaman etkilenmişimdir. Beni kendine çekiyor valla. Ariana geldiği için Arın adına sevindim ama lordumuz durumu birazCIK ilişkilerini zora soktu.
Ben bu arada tahmin etmesemden sonayın bulut kümesi taşımasına hiç