büşra

büşra
@interstellaris
Zambaklar en ıssız yerlerde açar, Ve vardır her vahşi çiçekte gurur.
Yıl sonuna kadar okuyacaklarım
Bu yıl çok şükür okuma hedefimi tamamladım ama okumayı planladığım başka kitaplarda var. İşte; - Kürk Mantolu Madonna biraz okudum ama hafta başı tamamiyle başlayacağım. - Olağanüstü Bir Gece - Mecburiyet - Altıncı Koğuş - Arayışlar - Bronz 3 baskısı acayip güzel! Özellikle Bronz 1. Kitabın baskısına ayrı bir düştüm🫠🫠 - Kendime Düşünceler Umarım hepsini okuyabilirim💓
2024 Okuma Raporları
Gönderi kullanım dışı
Ece isimli okura yanıt verildi
büşra
Bende almadan okumuştum. O yüzden bu seri benim pdf serim olacak sanrm. Kitap fiyatları malumunuz efenim😔😔
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Soluk mavi noktalara…
10/10
·736 syf.··
2024 47. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 09 Kasım 2024 00:00
Bu kitabı okurken aklımda hep bir düşünce vardı. Sadece bu serinin bu son kitabıyla yetinebilecek miyim? Öyle ki hala serinin devam kitabını bekliyor gibiyim. Sanki hiç bitmemişte ben yeni başlıyormuş gibi hissediyorum. Bu seri bitti ve ben nasıl veda edeceğimi bile bilmiyorum! En sevdiğim seri… bu gerçekten çok mutluluk ve hüzün verici bir his. Kitapta ki her detay mükemmel ötesiydi. En ince ayrıntısına kadar düşünülmüştü. Ee boşuna demiyoruz nagi detaylar yazarı diye… Bundan sonrası SPOİ. 3. Kitabın sonu beni o kadar kahretmişti ki bu kitapta Daren ve novanın sahneleri “ıhlamur” gibi geldi. Nagihan daren, arın ve novanın kitapta üzüleceğini söylediğinde dedim herhalde kitap kötü bitecek. Zaten bir an oldu ki tamam dedim kesin kötü bitecek bu kitap. NEYSE Kİ ÖYLE OLMADI. Travma kalırdı bende. Bütün sır perdeleri aralandı ve taşlar yerine oturdu. Valla yalan yok bir kaç shipim kaldı kitapta onları okumayı isterdim. Mesela kali ve okdemir gibi! Düellolar sahnesinde böyle ağzım açık okudum ve su krallığının yaptığı o stratejik hareket… inanılmazdı. Gelenler oldu gidenler oldu gidenler bir daha gelmezse sevinirim. Başımı ağrıttılar hep. Şunu diyeceğim ben ayzere hala biraz gıcığım. Daha ne zorluyorsun kızım sen? Belli ki olmuyor. Allah Allah. Son 200 sayfadan sonra ben iptaldim zaten. Daren her zaman ki beni gülmekten ağlattı ve nova ile olan sahnelerinin hepsi mükemmeldi. Tabii kitabın ilk çeyreğinde beni baya sinir krizine soktu. Yok işte eskisi gibi bakmıyor, yok sürekli bir ciddi. Sinirden ağlamış bile olabilirim. Arının sahnelerinden oldum olası her zaman etkilenmişimdir. Beni kendine çekiyor valla. Ariana geldiği için Arın adına sevindim ama lordumuz durumu birazCIK ilişkilerini zora soktu. Ben bu arada tahmin etmesemden sonayın bulut kümesi taşımasına hiç
1000Kitap
Efsaneler ve LanetlerN. G. Kabal · Dex Kitap · 20241,752 okunma
Yagmuuuurss isimli okura yanıt verildi
büşra
Başlığa illaki SPOİ diye yazmam gerekmez. Bu bir tercih konusu. Madem okuyorsun, spoi yazısını görmen gerekirdi. Görmediysen bu benim sıkıntım olmaz. Yine de dikkat ederim. Sağol.
Soluk mavi noktalara…
10/10
·736 syf.··
2024 47. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 09 Kasım 2024 00:00
Bu kitabı okurken aklımda hep bir düşünce vardı. Sadece bu serinin bu son kitabıyla yetinebilecek miyim? Öyle ki hala serinin devam kitabını bekliyor gibiyim. Sanki hiç bitmemişte ben yeni başlıyormuş gibi hissediyorum. Bu seri bitti ve ben nasıl veda edeceğimi bile bilmiyorum! En sevdiğim seri… bu gerçekten çok mutluluk ve hüzün verici bir his. Kitapta ki her detay mükemmel ötesiydi. En ince ayrıntısına kadar düşünülmüştü. Ee boşuna demiyoruz nagi detaylar yazarı diye… Bundan sonrası SPOİ. 3. Kitabın sonu beni o kadar kahretmişti ki bu kitapta Daren ve novanın sahneleri “ıhlamur” gibi geldi. Nagihan daren, arın ve novanın kitapta üzüleceğini söylediğinde dedim herhalde kitap kötü bitecek. Zaten bir an oldu ki tamam dedim kesin kötü bitecek bu kitap. NEYSE Kİ ÖYLE OLMADI. Travma kalırdı bende. Bütün sır perdeleri aralandı ve taşlar yerine oturdu. Valla yalan yok bir kaç shipim kaldı kitapta onları okumayı isterdim. Mesela kali ve okdemir gibi! Düellolar sahnesinde böyle ağzım açık okudum ve su krallığının yaptığı o stratejik hareket… inanılmazdı. Gelenler oldu gidenler oldu gidenler bir daha gelmezse sevinirim. Başımı ağrıttılar hep. Şunu diyeceğim ben ayzere hala biraz gıcığım. Daha ne zorluyorsun kızım sen? Belli ki olmuyor. Allah Allah. Son 200 sayfadan sonra ben iptaldim zaten. Daren her zaman ki beni gülmekten ağlattı ve nova ile olan sahnelerinin hepsi mükemmeldi. Tabii kitabın ilk çeyreğinde beni baya sinir krizine soktu. Yok işte eskisi gibi bakmıyor, yok sürekli bir ciddi. Sinirden ağlamış bile olabilirim. Arının sahnelerinden oldum olası her zaman etkilenmişimdir. Beni kendine çekiyor valla. Ariana geldiği için Arın adına sevindim ama lordumuz durumu birazCIK ilişkilerini zora soktu. Ben bu arada tahmin etmesemden sonayın bulut kümesi taşımasına hiç
1000Kitap
Efsaneler ve LanetlerN. G. Kabal · Dex Kitap · 20241,752 okunma
Yagmuuuurss isimli okura yanıt verildi
büşra
Yagmuuuurss Peki. Yine de dikkatli okuyabilirsin.
Hear me out ama 1000k versiyon:)
Efsaneler ve Lanetler : Darenişko aşkım balım peteğim hehe Sissoylu - Son İmparatorluk : Kelsier diyorum başka da bir şey demiyorum Saklambaç : Dedektif Wallace wanna be my sugar daddy? 03:03 Dolunayda Açan Çiçek : Ayza... Çok seviyorum merkez. Poirot Araştırıyor : Hercule Poirot ve zekası Sherlock Holmes - Aklın Şüphesi Suçun Gerçeğidir : Sherlock ama Benedict olan:) Şu anlık bu kadar olsun, kitaplığıma kavuşunca uzun bir liste çıkarırım hehe Not: Sanırım ng kabalın kadın erkek fark etmeksizin tüm karakterleri hear me out..
1000Kitap
büşra
Ayza bir markadır. Kendisine aşığım. Ama öyle böyle değil❤️‍🔥
Hear me out (kitap karakterleri)
Bismillah; Saklambaç dylan Lordlar ve Varisler daren & arın Gecenin Hikayesi - Aylema fetih yargıcı Dorian Gray'in Portresi lord henry şdkdşsnsjsksö Bronz bronz Beni Yakma aaron warner Av jay sullivan Canavarın da kalbi varmış; sidra dekalton 03:03 Dolunayda Açan Çiçek ayza Hava Uyanıyor aldrik solaris
1000Kitap
Gönderi kullanım dışı
Book Butterfly isimli okura yanıt verildi
büşra
Book Butterfly TEŞEKKÜR EDERİMM❤️‍🔥