"Benimle..." diye mırıldandım, "benimle arkadaş olmayı gerçekten bu kadar istiyor musun?"
"Arkadaş olmak..." diye tekrar etti, "senin istediğin bu mu?"
"Evet," dedim kendimden emin bir sesle.
Gözlerime üzgün bir gülümsemeyle baktı, bu bir kabulleniş gülümsemesiydi.
"Madem öyle, seninle arkadaş olmayı gerçekten çok isterim Mine.Seninle birçok şey olmayı isterdim ama madem seçeneklerim arkadaş olmakla sınırlı, onu da olurum. Kabul."