Bu kitapların okunmasını tavsiye ederim. Eklemek istedikleriniz olursa lütfen siz de ekleyin.
1. Yabancı Albert Camus , Can Yayınları
2. Küçük Prens –Mavi Bulut , Antonie de saint-exupery, mavibulut yayınları
3. Otostopçunun galaksi rehberi -5 cilt takım , Douglas Adams, kabalcı yayınevi
4. Yüzyıllık yalnızlık, gabriel garcia marquez, can
Merhaba arkadaşlar, uzun zaman önce okuyup incelemesini paylaşmadığım kitaplarımın incelemesini paylaşmaya karar verdim. Hayatımız boyunca birçok kitap okuruz ve her biri bize farklı şeyler katar. Ancak bazı kitaplar vardır ki, okuduktan sonra hayatımızda köklü değişimlere neden olur. İşte bugün sizlerle paylaşacağım kitap da tam olarak bu kategoride yer alıyor: "Erkekler Mars'tan, Kadınlar Venüs'ten."
Bu kitap, insan ilişkileri ve iletişimi üzerine yazılmış bir kitap olsa da, içeriğindeki bilgilerin sadece ilişkilerimize değil, hayatımızın her alanına yarar sağladığını düşünüyorum. Ben bu kitap sayesinde birçok şey öğrendim ve hayatımın çeşitli alanlarında uyguladım.
Sizler de belki bu kitabı daha önce okudunuz, belki de okumadınız. Ancak benim deneyimlerimi paylaşarak ve kitaptan öğrendiklerimi aktararak, bu kitabın sizin de hayatınızda birçok şeyi değiştirebileceğine inanıyorum. Kitap, insan ilişkilerindeki farklılıkları anlamamıza, anlaşmazlıkları çözmemize ve ilişkilerimizi daha sağlıklı bir hale getirmemize yardımcı oluyor.
Umarım sizler de bu kitabı okurken faydalarını keşfedecek ve sizin de hayatınızda da bir dönüm noktası olacaktır.
Merhabalar,
Malum koronalı moronalı karantinalı kısa çalışma ödenekli işsiz güçsüz günlerimde açtığım ve sizlerin değerli destekleriyle her geçen gün büyüyen Youtube kanalımın bugün 17. günü.
1 Nisan tarihinden başlayarak iki ay boyunca neredeyse her gün bir kitap incelemesi bir de edebiyat sohbeti olarak devam ettiğim kanalıma Haziran ayı
1 1984 - George Orwell✅️
2 Alice Harikalar Diyarinda - Lewis Carroll
3 Ana - Maksim Gorki
4 Angela'nın Külleri - Frank McCourt
5 Anna Karenina - Leo Tolstoy
6 Ask ve Gurur - Jane Austen✅️
7 Aşk - Elif Şafak✅️
8 Baba - Mario Puzo
9 Babalar ve Oğullar - Turgenyev
10 Benim Adım Kırmızı - Orhan Pamuk
11 Beyaz Diş - Jack London✅️
12 Bin Muhteşem
Sinema-edebiyat ilişkilerindeki başarılı yapımları, tavsiye film listesi haline getirmek için öncelikle
Edebiyat Atlası ‘ndan bir alıntıyı daha önce paylaşmıştım.(#46533729)
Romanlardan sinemaya aktarılan filmlerde eserin aslına ne kadar sadık kalındığı yoruma açık olmakla birlikte
1 True History of the Kelly Gang, Peter Carey
2 Utanç, John Maxwell
3 Underworld, DeLillo
4 Amongst Women, John McGahern
5 Breathing Lessons, Anne Tyler
6 The Beginning of Spring, Penelope Fitzgerald
7 Değişen Dünyada Bir Sanatçı, Kazuo Ishiguro
8 Para: Bir Intihar Mektubu, Martin Amis
9 Housekeeping, Marilynne Robinson
10 Geceyarısı Çocukları,
Yöredeki bir kara kedinin kuyruğunu kimin kestiğini bulabilse onu vurmakta ve öldürmekte tereddüt etmeyeceğini söyler.Salyangozlara aşırı bir düşkünlüğü vardır.
1. Don Quijote - Miguel de Cervantes,☑️☑️☑️
2. Sefiller-Victor Hugo☑
3. Tom Jones 1.Cilt - Henry Fieldin☑
4. Tristram Shandy - Laurence Sterne☑
5. Genç Werther'in Acıları - Goethe✅
6. Gurur ve Önyargı - Jane Austen
7. Kırmızı ve Siyah - Stendhal
8. Goriot Baba - Honore de Balzac☑️
9. Yevgeni Onegin - Aleksandr
‘’İnsanlar hızla insanlıklarını kaybederken, kediler kediliklerinden asla vazgeçmezler.’’
Belki de büyük filozoflardan çok, kedilerden öğreneceklerimiz vardır. Kim bilir?
Çağdaş düşünür John Gray bu 130 sayfalık ince ama çarpıcı kitapta , insanların ve kedilerin özelliklerinden yola çıkarak felsefi ve ahlaki konuları ele alıyor.
Kitap oldukça