Mevsim yaz, sırt çantamda bisküvi var. Yere oturdum, badim de karşımda ufak bir kayalık var orada. "Kola ve bisküvi versene" dedi. Çantamı yere bıraktım, kola ve bisküviyi elime aldım. "Atsana," dedi, "yakalayamayacaksın, yanıma gel" dedim. Taşın üstünden ayağını attı. Güm! Mayın patladı. Bir takla attı havada, sağ ayağı tam dizinin altında koptu. Bir deri sarkıyor, ucunda üç parmak..
Ey ruh şu Haziranı eve çağırsan
aşk gibi bir mevsim bulsak ondan
aşk ile söz alsak da bir söz
aşkın kapısı bu cümleden açılsa!
Gül gibi bir Haziran yetiştirirdik birbirimize