Nazlı

Ofofff
Ya pjo alıntı paylascaktım okurken bir sürü yeri cizdim isaretledim bitince paylasırım topluca diye ama yanlışlıkla e okuyucuyu sıfırladım ve hepsi gitti aglicam😭 Sadece o olsa yine iyi ama okuduüum tüm kitaplar ve cizdigim heryer hepsi nanay oldu sosadd
Reklam
Haziran ayı tbr
Yazılılar yüzünden çok kitap okuyacağımı sanmıyorum ama yinede tbr yapmak istedim ins okuyabilirim🙏🏻🙏🏻 Ateşin Varisi zaten basladim 50 sayfa fln okudum haziranda biter heralde Uyuyan Güzeller cok okuyasım var ama bir türlü baslayamadim bitde daha önce hic stephen king okumadım bu yüzden ayrı merak ediyorum Doktor Ox'un Deneyi yine mayısta baslayıp bitirmedigim bi kitap Ben, Kirke Dikenler ve Güller Sarayı Şeyma Elaa beraber okicaz ins, bu ay olmasada elbet birgün Haziranda çok az kitap okuyacakmış gibi hissediyorum hadi hayırlısı😔😔
CAM SATO 2DEYİM KİTABIN YÜZDE 90I BİTTİ VE SON BİKAC BÖLÜMÜ SOLUKSUZ OKUDUM KİTABIN İLK YARISI HİC AKMIYODU AMA SU SON BÖLÜMLER FENASAL İYİYDİ Karanlık Taç
Kitaplarla 5 4 3 2 1 akımı
En sevdiğim 5 kitap Percy Jackson ve Olimposlular Açlık Oyunları Akhilleus’un Şarkısı Kadının Adı Yok (5. Yi bulamadım. Aslında favori kitabım diyebileceğim bir kitap yok bu yüzden okurken zevk aldığımı hatırladığım kitapları yazdım.) Okuma listemde olan 4 kitap 1984 İçimizdeki Şeytan Nevernight - Kuzgunun Gölgesi Martin Eden Önermekten asla vazgeçmeyeceğim 3 kitap Bronz Kadının Adı Yok İzmarit (Yine boş kalmasın diye yaptım, şuan okuduğum kitapları unuttum ahsodjsl belki sonradan düzeltirim[umarım 1k da düzeltme özelliği vardır]) Son zamanlarda okuyup tam puan verdiğim 2 kitap Cam Şato İntibah (Aslında kitapları okuduktan sonra puan vermiyorum yada bu ay okuduğum en iyi kitap bu diye söylemiyorum ama boş kalmasın diye son zamanlarda okuduğum iki kitabı seçtim.) Şuan okuduğum 1 kitap Karanlık Taç