“Aşkın,  gözü kapalı uçurum kıyısında yürümek olduğunu bilen birine aşık olur mu hiç?
 Hatırlıyorsun değil mi; hani bir adam kaplanın sırtına binmiş ,bir türlü inemiyor-
muş çünkü sırtından indiği zaman hayvanın kendisini yiyeceğinden korkuyor- muş ama bir insanı ömür boyu kaplanın sırtında oturamaz ki ! artık kaplandan inmen , her şeyle özellikle de geçmişinde yüzleşmen gerekiyor .