" Eğer çekilen acı, altından kalkılamayacak kadar ağır değilse okumak acının açtığı yaraları da iyileştiriyor. Tatsız düşüncelerden kurtulmak için tek yapmam gereken kitaplara başvurmak. "
ÖYKÜLER
----------------
1. özlem - Mavi’den Bir Mürekkebin Biriken Düş’ümü - #129814229
2. Dora - SİZ KİMSİNİZ? - #129931427
3. Kevser S. - "SENİ SEVİYORUM" - #130223418
4. @ALCESTE - Burhan sağlam - Zaman Yorgunu - #130286549
5, Homeless - Zamanın çok ilerisini konuşan Homeros'un Van Gogh'u sevmesi - #130391060
6. İsimsiz - Masa - #130408775
7. @Siyahbeya_z - SENİ ÖLDÜRMEYE GELEN SENDE DİRİLMELİ - #130706094
8. @Thewasteland - Merdiven - #131275929
9. Erhan Özdemir - Prufrock Sıkıntısı- #131369181
10. Osman Y. - Arayan Bulur - #131675413
11. Ayfer - Şiirsel Fallar - #131868150
12. M A X I M U S - Bayramlık Ağız Açılırsa… - #132029179
13. Bilal Günaydın - GELMEYEN İLHAM PERİSİ - #132765491
14. Nuri - Yeni Arkadaş - #135113355
--
Şöyle bir şey var. Geçen ay – biraz da bu güncellenmenin etkisiyle- iletilerimi kısacağımı, kimsenin akışına tecavüze etmeye hakkım olmadığını ve bu nedenle öykü etkinliklerini de bitirmeyi düşündüğümü söylemiştim. Nasılsa ulaşmayacaktı fazla okura, bir anlamı da yoktu bu nedenle. Bir kaç güzel insan üzüldüklerini söylediler mesajla. Ama ben fikrimi değiştirmedim.
Yalnız ay içinde klasik bir dirayetsizlik örneği göstererek şiir vb. paylaşmaya devam ettim. Bilmiyorum belki bağımlı olmuştum bu şeye. Ya da en ufak bir şeyi bile beceremiyordum. Madem durum böyle, o zaman ne gerek var etkinliği gerçekten seven birkaç kişiyi de üzmeye