aslixan

aslixan
@aslixan
" Eğer çekilen acı, altından kalkılamayacak kadar ağır değilse okumak acının açtığı yaraları da iyileştiriyor. Tatsız düşüncelerden kurtulmak için tek yapmam gereken kitaplara başvurmak. "
● Hz. İsa
"Eğer kör olsaydınız, hiç günahınız olmayacaktı.."
Sayfa 71 - Timaş Yayınları / Önsöz: Buket Yılmaz
Edebiyat
aslixan isimli okura yanıt verildi
aslixan
İncildeki ayetin devamıydı yine de aynı şeyi söylüyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
● Hz. İsa
"Eğer kör olsaydınız, hiç günahınız olmayacaktı.."
Sayfa 71 - Timaş Yayınları / Önsöz: Buket Yılmaz
Edebiyat
aslixan
Ama görüyorsunuz o halde günahınız duruyor.
Temmuz Ayı Öykü Etkinliği (01-31 Temmuz 2021)
ÖYKÜLER ---------------- 1. özlem - Mavi’den Bir Mürekkebin Biriken Düş’ümü - #129814229 2. Dora - SİZ KİMSİNİZ? - #129931427 3. Kevser S. - "SENİ SEVİYORUM" - #130223418 4. @ALCESTE - Burhan sağlam - Zaman Yorgunu - #130286549 5, Homeless - Zamanın çok ilerisini konuşan Homeros'un Van Gogh'u sevmesi - #130391060 6. İsimsiz - Masa - #130408775 7. @Siyahbeya_z - SENİ ÖLDÜRMEYE GELEN SENDE DİRİLMELİ - #130706094 8. @Thewasteland - Merdiven - #131275929 9. Erhan Özdemir - Prufrock Sıkıntısı- #131369181 10. Osman Y. - Arayan Bulur - #131675413 11. Ayfer - Şiirsel Fallar - #131868150 12. M A X I M U S - Bayramlık Ağız Açılırsa… - #132029179 13. Bilal Günaydın - GELMEYEN İLHAM PERİSİ - #132765491 14. Nuri - Yeni Arkadaş - #135113355 -- Şöyle bir şey var. Geçen ay – biraz da bu güncellenmenin etkisiyle- iletilerimi kısacağımı, kimsenin akışına tecavüze etmeye hakkım olmadığını ve bu nedenle öykü etkinliklerini de bitirmeyi düşündüğümü söylemiştim. Nasılsa ulaşmayacaktı fazla okura, bir anlamı da yoktu bu nedenle. Bir kaç güzel insan üzüldüklerini söylediler mesajla. Ama ben fikrimi değiştirmedim. Yalnız ay içinde klasik bir dirayetsizlik örneği göstererek şiir vb. paylaşmaya devam ettim. Bilmiyorum belki bağımlı olmuştum bu şeye. Ya da en ufak bir şeyi bile beceremiyordum. Madem durum böyle, o zaman ne gerek var etkinliği gerçekten seven birkaç kişiyi de üzmeye
Edebiyat
aslixan
Doğrusu o iletiniz üzerine size mesaj atmayı ben de düşünmüştüm fakat sonra kararınıza saygı duymak yerinde olur diye düşündüm. Yazarsam sanki sizin yerinize düşünmüş kişisel alanınıza dalmışım gibi mi olurum diye düşünüp vazgeçtim. Öykü yazmıyorum ama öykü etkinliklerini takip ediyorum çok başarılı öyküler var üstelik.. O yüzden devam edecek olmasına sevindim.