Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

burak basak

Ağlayın, çocuklar!.. Mazlûmun, kendinde kıyılana, zalimin de kendinde kıydığına ağlayın! Mazlumun hesabı görülür; ya zalimin kaybettiği?.. Gözyaşına ulaşılmadıkça ele geçmez. Zalime daha çok ağlayın, çocuklar; zalimde beni ve kendinizi görün, ona daha çok ağlayın!
Reklam
Uşak küreği aldı, tam Pahom'a göre bir mezar kazdı: Üç arşınlık toprak parçası yetti Pahom'a

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
Zehra birkaç gün sonra Anadolu’daki mektepe döndü. Genç muallimenin artık hiçbir eksiği kalmamıştı. Acımayı öğrenmişti.
Banalliğin ve sıradanlığın üzerimize çullandığı anlarda hakikatin görünürden ibaret olmadığını hatırlamak, bize yeni umut kapıları açar..
Reklam
Benden beni çıkar bakalım kalacak mıyım Üstüme beni koy birde Gözle dayanabilecek miyim
* Ayaklarım ağrıdı güvercin izlemekten Onun başının önündeydi alevli sancak Elimi ve kalbimi uzattım Eriştim tanrıya çağırma kuleli evin Bekleyen güvercinine Güneşi ayı ve yeryüzünü bütün şekilleriyl Bir kutlu çehrenin emrine kul bildim Bilesiniz Ona döndürüleceksiniz
Hayret ve varolma tıkandı Hayret ve haya tıkandı Hayret ve hayret ve hayret İlk kez geriye dönmek gerekiyor Dağları yokladınız mı dilsiz duranları Bir de kulak kesilince Dağ konuşur- Hayır konuşmaz mı
– Ruhumuzun kirlenmesi dolmadı mı Gövdemizin kıvranması doymadı mı Bir hınzır uyku bir şeklaban uyanıklık Bir batında gecenin gündüzün kavranması Bu nedir böyle gün mü günsüzlük mü Hangisine kapıldık nerelere atıldık
Zeynep ve Uzaktan Fırat Üzerine İkili AnlatımKitabı okudu
Reklam
Yedi adamdan bir dağ göreni Buyruğu dağa diyeni Dağdan buyrukla kente ineni Suları yürüyerek geçeni Çekip mavzerini çıkardı oyluk etinden Durdu yarin kapısında
Ey akıl, nasıl delinmez küfen? Ebedi oluşun urbası kefen! Kursa da boşluğa asma köprü, fen, Allah derim, başka hiçbir şey demem!
Kader
Eğer insan aklı, Allah'ın eşref kulu olan insanı serbest bıraktığı halde tehdit etmesindeki hudutsuz sırrı kavrayabilseydi Allah'ı kavramış olmaz mıydı? Bu ise muhaldir; kavranan hiç bir şey Allah(c.c.) olamaz. Kaderin en ince sırrı bu noktadadır.
Din, İslam isimli iman sarayıdır. Millet, o sarayın içinde oturanlardır. Şeriat ise o sarayın mimarisidir.
Müslim ve Mümin
Müslim ve mümin mefhumları, hakikatte birdir. Mümin "iman etmiş olan" manasına, İslamın esasî şartına ermiş bulunmayı ifade eder. O şartı, hemen, İslam ismi ve "müslim" sıfatı takip eder. Arada hiçbir fasila ve derece yoktur. Bunlar, hattın, hat olabilmesi için iki malik bulunması gibi, birbiri içinde iki keyfiyettir. İslâm,imansız olamaz; iman da iman olabilmek için İslâmla birleşmeye muhtaçtır. Hacim ve madde gibi bir şey.
Gafillik...
Hani Abdulhamid Han tahttan inince her şey daha iyi olacaktı? Hani daha özgür, daha müreffef bir hayat bizi bekleyecekti? Ne oldu, neden böyle oldu?.....
Reklam
Aşşağılık davranışlar, insanoğlunu acınmaktan bile yoksun bırakır -Hanno Buddenbrook
Boyuna biz,biz deyişimin sebebi, bu davada yalnız olmak istemeyişimdendir.