Artık şaşırmıyor, reddetmiyor, tedirgin olmuyor, sadece önüme gelen şeyleri döke saça bile olsa yaşamaya çalışıyordum. Kaybedecek bir şeyi olmayanlara has bir rahatlık vardı üzerimde. Ama tabii öncesi var. Eğer başlangıçlar bitişler olmadan anılamıyorsa, elbette bunun da öncesi var.