Sevgili kitapseverler merhaba
GÜNCELLEME:
Arkadaşlar çok güzel kitap önerileri ve destekleri geliyor. Hepinize öncelikle teşekkür ederim.
Güzel bir listeleme yapıyoruz, destekleriniz olursa sevinirim.
Çocuklarla Kafka'nın Dönüşüm kitabına okuma toplantısı yapacağız. Sağolsun her koldan destek geldi 8 - 10 kitabı tamamladık.
İpek Ongun serisi de tamam.
Sherlock da aldık.
Alınan kitaplar yavaş yavaş geliyor. Çocuklarla da konuştuk öğretmen arkadaşlara da danıştık. Bir kaç liste daha oluşturduk. Yeni almak zorunda değilsiniz, evinizdekilerden de verebilirsiniz.
Şimdilik listemizde;
İlyadaOdisseia - Çocuklar İçinPal Sokağı ÇocuklarıMelekler ve ŞeytanlarDa Vinci ŞifresiKızıl NehirlerSiyah KanİnsancıklarUçurtma AvcısıMartin EdenFiller Sultanı ile Kırmızı Sakallı Topal KarıncaSinekli Bakkal
Biliyorsunuz ben yetiştirme yurdunda çalışıyorum. Kızlarımızın yaşları büyümeye başladı, ergenlerin elindeki kitapları gördükçe dehşete düşüyorum. Khötü çhocuklar, psikopatlar ellerinde geziyor. 15 yaşında serserilerin, hayatın sillesini yemiş, yaşamadığı kalmamış insanların, dehşete düşüren hikayeleri dili bozuk, kendi bozuk bir sürü kitapla satılıyor.
Kızların okuma hevesini de baltalamak istemiyorum ama alternatif olarak gençlik serisi yapmama destek olacak çıkar mı?
Hediye etmek isterseniz memnuniyetle kabul ederiz:)
Mesela;
Bir Genç Kızın Gizli DefteriMavi Saçlı Kız
Arkadaşlar merhaba tekrar:)
Biz okumaya devam ediyoruz. Şubat ayı okuma toplantımızı Don Kişot ile yaptık. Bize sponsor olan https://1000kitap.com/FatmaErarslan' a tekrar çok teşekkür ederiz.
Bu da bir kısım fotomuz😁
hizliresim.com/ZMVfdO
Pal Sokağı Çocukları benden:)) Daha yeni okudum, Çocuk Kalbi ve Şeker Portakalı kadar beni etkileyen bir kitap oldu benim için. Adres belirtirsin bir ara:)