Acı çektiklerini asla söylemezler. Kadınlar katlanmak için yaratılmışlardır. Kuşkusuz kaderleri böyledir bunu erken yaşta öğrenirler ve neredeyse hiç şaşırmazlar, öyle ki bela çoktandır başlarında olsa bile varlığını kabul etmezler...
Ne eski bayramlar, ne eski sevinçler, ne de eski heyecan var..
Bundan 6-7 yıl öncesinde bayram demek erkek kardeşimle bayramlıklarımızı baş ucumuza koyup o heyecanla uyuyup sabah uyanır uyanmaz güzelce giyinip, anneme saçlarımızı yaptırmak demekti.
Şimdi ne bayramlığım, ne heyecanım, ne de annem var.
Yordun hayat hem de çok yordun..