Ben zaten serileri art arda okurum yarım bırakmayı sevmem dedikten sonra tamamlamadığım seriler:
Dipnot: çoğu çocukluğumda okuyup devamının olduğunu sonrada öğrendiğim seriler bence bir şey olmaz 🤭 bu sene 12 tanesini tamamlayacağıma inanıyorum ✊🏻
Ben tarafından okunmayı bekleyen bir final kitabı, bir seri ve sadece 100 sayfası kalmış bir kitap varken ben yeni kitaba başladım. :) Beni Geride Bırak
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Vaveyla 1 - Sönmüş Aldebaran wattpadde okuyordum nerde kaldığımı hatırlamıyorum.
İhtilal 1 - Zelzele aynı şekilde kaldığım bölüm hangi kitapda bilmiyorum
Ateşpare 1 sona yaklaşmıştım ama artık saçma gelmeye başladı wattpadde bıraktım
Hawthorne Mirası 3. Kitabın çevirisini bekliyordum
Dördüncü Kanat devam serisinin yazılmasını bekliyordum
Saka ve Sanrı wattpadde severek okurken yarım bıraktığım bir seri daha nerde kaldım hiç hatırlamıyorum
Bir Rüya İçin Ağıt okudum ama 2. Kitabı ablam baştan sona anlattığı için okuyamadım🤦♀️
Siyam 1 - Kış Güneşi en son abisi ortaya çıkmıştı hatırladığım. O da yarım kaldı.
17 Numara - Katliam saçma geldi bile isteye bıraktım
Bronz bir wattpad kurbanı daha
Maça Kızı 8 finale çok az kaldığını düşündüğüm bir yerde bıraktım 8 kitap boyunca bi adamdan kurtulamayınca bayılma evresine gelmiştim çünküüüüğğ
Bülbül Kapanı I yeni başlamıştım o da yarım kaldı
Ebû Fezâre
Rahimehullah şöyle demiştir
Birbirlerini seven iki kişinin en faziletlisi
Arkadaşını daha çok seven kimsedir
Hennâd Bin es Serî el Kûfî
Kitabu'z Zühd 485