üzgün

üzgün
@thesad
Ben Benim Olmayan Birini Kaybettiğim İçin Üzülmedim, Benim Olmayan Biri İçin Kendimi Kaybettim Diye Üzüldüm... ...ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ♡ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ... ♡ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ♡ zaqa.net/uzgunn