Şu an kendimi hırpaladığım kadar herhangi birini hırpalasam "kötü biri" derlerdi benim için. Hiç kimseyi üzmem kolay kolay ama bazen kendi içime bıçak çekiyorum...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Benim annem şahsen hayatta olsa ben Nimet Hanım gibi yapmam, annemi hiç üzmem, ama değil işte. Allah üzecek olana anne veriyor, üzmeyecek olana vermiyor, ne garip.
BEN ÜZMEM İNSANLARI.İnsanlar hüzünlensin istemem.Zira hüzünlenen insan Allah'ı hatırlar.Belki de o sebeple dünyalık şeyleri,insana hoş gelenleri yapsın istedim.Makam,mevki,mal mülk, para, şehvet...Şayet bunları aklına sokarsam insan dahasını ister ve Allah'ı unuturdu.İşte o sebeple en ziyade halkı yönetenlere musallat olurdum.
Benim annem şahsen hayatta olsa ben Nimet Hanım gibi yapmam, annemi hiç üzmem, ama değil işte. Allah üzecek olana anne veriyor, üzmeyecek olana vermiyor, ne garip.